Z rynku FMCG

Cukierki „Pszczółki” w 2 tysiącach placówek Poczty Polskiej

Czwartek, 08 marca 2018
Fabryka Cukierków „Pszczółka” wprowadziła swoje produkty do placówek Poczty Polskiej w całym kraju. Konsumenci mogą kupić czekoladowe nowości, które firma z powodzeniem wprowadza na rynek od roku, po uruchomieniu w Lublinie, jednej z najnowocześniejszych fabryk w Europie.
- Współpraca z Pocztą Polską trwa już od dłuższego czasu. W grudniu w placówkach pojawiła się specjalna świąteczna edycja nowych wyrobów czekoladowych Fabryki Cukierków “Pszczółka”. Akcja cieszyła się wyjątkowym zainteresowaniem, dlatego zdecydowaliśmy o umieszczeniu w oddziałach Poczty Polskiej także nowych produktów - pralinek, cukierków czekoladowych, oraz galaretek. Zależy nam, by konsumenci mieli łatwy dostęp do naszych cukierków, dlatego poza tradycyjnymi kanałami sprzedaży, zdecydowaliśmy się na tę niestandardową formę dotarcia do klientów - mówi Aleksander Batorski, prezes zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” sp. z o.o.

Ekspozytory ze słodyczami można znaleźć w ok. 2 tysiącach placówkach Poczty Polskiej. Na specjalnie przygotowanych standach konsumenci znajdą słodycze “Pszczółki”, które są dostępne w poręcznych torebkach typu stabilo. Są to między innymi cukierki: Pychałki , Piknikowe, Czekoladowe Fantazje, Słoneczne- galaretki,  oraz Czekoladowe Sympatie.



tagi: Fabryka Cukierków, Pszczółka, cukierki, Poczta Polska,