Z rynku FMCG

Owocna współpraca Netto z polskimi sadownikami

Czwartek, 08 marca 2018
Zdecydowana większość asortymentu, dostępnego w stałej ofercie sieci handlowej Netto, pochodzi od polskich dostawców lub producentów. W tym słynne na całym świecie polskie jabłka, które dzięki naszemu klimatowi i porze zbiorów są słodkie, twarde, soczyste i bardzo zdrowe. Ze względu na pyszny smak i atrakcyjną cenę Polacy kochają nasz główny owoc eksportowy i coraz chętniej po niego sięgają.
Promocja polskich przedsiębiorców i wsparcie lokalnych dostawców jest głęboko zakorzenione w działaniach sieci handlowej Netto. W sklepach wszystkie produkty polskiego pochodzenia są wyraźnie oznaczone, organizowane są specjalne akcje tematyczne, podkreślające lokalny charakter oferty Netto a w ubiegłym roku aż 24 produkty marki własnej sieci otrzymały prestiżowy certyfikat programu Doceń Polskie.

Jabłka z polskich sadów

W Netto klienci każdego dnia znajdą szeroką ofertę jabłek z sadów polskich dostawców. Do koszyków klientów sieci najczęściej trafiają trzy gatunki owoców: Champion, Ligol oraz Gala. Należą one do jesienno-zimowej odmiany, która ma wyrazisty kolor, kremowy, soczysty, aromatyczny, słodko-kwaskowaty miąższ. Część naszych rodaków decyduje się na bardziej egzotyczne odmiany takie, jak Golden Delicious czy Cortland, Granny Smith.

Klienci Netto mogą wybierać także spośród kilku sposobów pakowania wybranych przez siebie owoców. W sklepach sieci znajdziemy jabłka w luzie, ale w ofercie są także jabłka pakowane w worki lub podane na tacce. Cały asortyment, dostępny w Netto, wyselekcjonowany jest pod względem wielkości owoców oraz ich odmiany. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się także jabłka klasy Premium, które w Netto dostępne są w ramach ofert okazjonalnych.

Dla polskiego konsumenta zakup polskich jabłek jest bardzo atrakcyjny ze względu na kilka aspektów: korzystną cenę, pyszny smak i powszechną dostępność. Kilogram owoców zebranych z polskiej jabłoni jest tańszy średnio o 2 złote od jabłek sprowadzanych z rejonów Francji lub Włoch, a ich jakość z całą pewnością dorównuje zagranicznym odmianom.

Owocna współpraca

Netto współpracuje z dostawcami, którzy zapewniają najwyższą jakość i poziom serwisu oraz atrakcyjne ceny. Bardzo ważnym aspektem są również rozwiązania, które pozwalają osiągnąć odpowiednią wydajność. Sieć sklepów podejmuje kooperację ze zrzeszonymi grupami sadowniczymi, a głównym dostawcą jest Stowarzyszenie Sady Grójeckie, zrzeszające pionierów sadownictwa w Polsce.

- Współpracujemy z Netto już od 10 lat – mówi Sławomir Kędzierski, prezes firmy SUN-SAD. - Od tego czasu możemy liczyć na regularne zamówienia, terminowe płatności, a także całosezonową ekspozycję na sklepowych półkach. Podjęcie działań z tą siecią sklepów pozwoliło nam na zwiększenie sprzedaży. Cieszymy się, że jabłka pochodzące z naszych sadów dostępne są w sieci Netto, która aktywnie wspiera rodzimych i lokalnych dostawców. Ponadto Netto jest otwarte na dialog i innowacje, dlatego nasza współpraca jest bardzo owocna.

Więcej informacji o ofercie sieci handlowej Netto na:
•    Stronie www: netto.pl
•    Profilu na Facebooku: Netto Polska



tagi: Netto, polscy sadownicy, owoce,