Kampanie i Promocje

Actimel wstrząśnie porankiem z nowymi smakami

Wtorek, 06 marca 2018
W marcu na sklepowych półkach pojawią się dwie oryginalne propozycje od Actimela: o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód goji. Wprowadzenie nowych smaków będzie wsparte ogólnopolską kampanią w TV, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży, opartą na haśle „Wstrząśnij swoim porankiem”.
Nowe propozycje od Actimela to dwa zaskakujące smaki: granat, jagody i korzeń maca oraz mango, kurkuma i jagody goji. To właśnie dzięki tym oryginalnym połączeniom smakowym dzień może zacząć się wyjątkowo ekscytująco.

f.JPG

W marcu ruszy ogólnopolska kampania reklamowa w TV, mediach społecznościowych, rozpocznie się także współpraca z blogerami. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również samplingi i materiały POS w sklepach. Komunikacja nowych smaków będzie nawiązywać do globalnej kampanii Mam moc, a jej hasłem przewodnim będzie „Wstrząśnij swoim porankiem z Actimelem”.

Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R, VML oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom.


tagi: Actimel , kampania , Wstrząśnij swoim porankiem ,