Z rynku FMCG

Koral najcenniejszą polską marką lodów

Wtorek, 27 lutego 2018
Marka Koral zajęła trzecie miejsce w XIV Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2017 Rzeczpospolitej w kategorii Słodycze i lody. Tym samym jako jedyna spośród marek lodów, znalazła się na podium.
– To duże wyróżnienie dla naszej Firmy. Jesteśmy dumni także z tego, że jako jedyna firma z branży lodowej jesteśmy w ścisłej czołówce  – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor Marketingu PPL Koral. – Wyniki rankingu Rzeczpospolitej są dowodem na to, że przyjęta i konsekwentnie realizowana strategia biznesowa naszej Firmy jest skuteczna i przynosi owoce – dodaje Piotr Gąsiorowski.

Na pierwszej i drugiej pozycji w rankingu Najcenniejsze Polskie Marki 2017 uplasowały się kolejno marki słodyczy: Wedel i Wawel.

Gala, organizowana przez dziennik Rzeczpospolita, odbyła się 22 lutego w Warszawie. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek wyłaniane są najdroższe marki w kategoriach: produktów spożywczych, słodyczy i lodów, napojów alkoholowych i bezalkoholowych, odzieży i obuwia, produktów niespożywczych, kosmetyków i środków higieny, mediów i wydawnictw, telekomunikacji, handlu, usług oraz finansów.



tagi: Koral, lody, najcenniejsza polska marka ,