Kampanie i Promocje

Ruszyła kampania Gerber Organic

Środa, 07 lutego 2018
W grudniu na rynku pojawiło się 11 ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci marki Gerber. Właśnie ruszyła zaskakująca kampania promująca nową linię. Zaskakująca, bo jej bohaterem nie jest ani rodzic, ani dziecko.

Ekologiczne dania dla niemowląt i  małych dzieci Gerber Organic

Polacy na zakupach coraz chętniej wypełniają koszyk produktami ekologicznymi, wśród których prym zdecydowanie wiedzie żywność. Doceniają jej niski stopień przetworzenia i  wysokie walory zdrowotne oraz fakt, że przy jej produkcji dużą wagę przykłada się do ochrony środowiska. Z  roku na rok częściej wracają więc do domu z  ekologiczną marchewką, jabłkiem, jajami czy mięsem. A  ponieważ każdy rodzic chce zapewnić swojemu dziecku to, co najlepsze, coraz bardziej poszukiwana jest także żywność dla niemowląt i  małych dzieci stworzona na bazie ekologicznych składników. Odpowiadając na tę potrzebę w  ostatnim czasie 11  takich właśnie produktów wprowadziła do swojej oferty marka Gerber. Na nową linię Gerber Organic składają się:

  • 4  kompozycje warzywne, zawierające rzadko dotychczas obecne w  daniach dla dzieci składniki, jak burak czy słodki ziemniak (batat);
  • 4  kompozycje owocowe, z których każda  składa się z  2  lub 3  dobrze znanych owoców;
  • 3  jednoskładnikowe przeciery owocowe w tubkach.

Zaskakująca kampania produktów Gerber Organic

Właśnie ruszyła kampania promująca nowe produkty Gerber. Jej głównym bohaterem, inaczej niż w  przypadku większości produktów dla niemowląt i  małych dzieci, wcale nie jest maluch ani jego rodzice, a  Pan Organic – rolnik uprawiający ziemię zgodnie z  zasadami rolnictwa ekologicznego, a właściwie  uzyskane dzięki jego wysiłkom ekologiczne warzywa i  owoce.

Animacja w  schematyczny sposób pokazuje, jak powstają produkty ekologiczne, dzięki czemu widz ma możliwość towarzyszenia im w  drodze od pola do stołu. Najpierw obserwuje surowce, które, dzięki ograniczeniu do minimum czynności ingerujących w  ich wzrost, mogły rozwijać się we własnym tempie. Później przychodzi czas na procesy przetwarzania, które mają na celu maksymalne ograniczenie strat cennych składników, naturalnie zawartych w  warzywach i  owocach, i,  wreszcie, na gotowy produkt, wyróżniający się certyfikatem ekologicznym i  symbolem zielonego listka obecnym na opakowaniu.

Nietypowy jest nie tylko bohater, ale także forma nagrania – zabawną rymowankę oparto na popularnym utworze, który każdy chyba zna z  dzieciństwa - Old McDonald had a farm (Stary Donald farmę miał). Dzięki temu piosenka niezwykle łatwo wpada w  ucho dużych i  małych i  trudno przestać ją nucić.

Strona edukacyjna Gerber Organic

Kilkunastosekundowa animacja ma zainteresować widzów zagadnieniem rolnictwa ekologicznego, nie jest w stanie jednak dostarczyć im konkretnej wiedzy na jego temat. Znaleźć ją można na stronie poświęconej linii Gerber Organic. Zawiera ona odpowiedzi na najważniejsze pytania związane z produkcją ekologiczną – m.in. tłumaczy czym produkty ekologiczne różnią się od tych pochodzących z  tradycyjnych upraw, jakie zasady obowiązują podczas ekologicznej uprawy roślin i  ich przetwarzania oraz jak rozpoznać prawdziwie ekologiczny produkt. Wkrótce strona będzie poszerzana o  kolejne funkcjonalności.

Jeszcze bardziej szczegółowe informacje, przydatne dla osób szczególnie zainteresowanych tematem rolnictwa ekologicznego znaleźć można na stronie firmy.



tagi: Gerber Organic, kampania ,