Wiadomości

Wzrost sprzeadaży w sklepach Stokrotka

Poniedziałek, 05 lutego 2018
Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła rdr w styczniu 2018 roku o ok. 13 proc. do 212 mln zł - podała Emperia w komunikacie.
Emperia podała, że w styczniu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,3 proc. w porównaniu do stycznia 2017 roku.

W styczniu 2018 roku otworzono 5 sklepów: 1 market Stokrotka, 3 markety Stokrotka Express i 1 sklep franczyzowy. Łączna liczba sklepów na koniec stycznia 2018 roku wyniosła 436. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec stycznia 2018 roku wyniosła 188,2 tys. m kw.



źródło: bankier.pl


tagi: Stokrotka, Emperia Holding, sprzedaż, finanse,