Kampanie i Promocje

Big-Active prezentuje kampanię herbat zielonych z mieszankami egzotycznych owoców

Piątek, 26 stycznia 2018
Marka Big-Active wystartowała z nową kampanią reklamową herbat zielonych. Spot emitowany jest w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych takich jak Telewizja Polska, TVN i Polsat oraz w Internecie.
Herbaty zielone marki Big-Active łączą w sobie najwyższej jakości składniki, nieoczywiste połączenia smakowe i różnorodność. W ofercie marki znajdziemy bogate kompozycje egzotycznych owoców i barwnych płatków kwiatów, które nadają im niepowtarzalny smak. To jednak nie wszystko! Herbaty zielone marki Big-Active są też bogate w benefity.

Zielona herbata kojarzona jest przede wszystkim z chwilami relaksu – w takich momentach spożywamy ją najczęściej. Jednak herbata ta idealnie sprawdzi się również w innych okolicznościach. Celem najnowszej kampanii marki Big-Active jest zachęcanie konsumentów do tego, by zielona herbata towarzyszyła im nie tylko w czasie wytchnienia, ale w najróżniejszych sytuacjach w ciągu całego dnia. Spot pokazuje więc dzień z życia aktywnej kobiety, której nieodłącznie towarzyszy smakowity produkt.

Kampania herbat zielonych Big-Active cieszy się silnym wsparciem w telewizji oraz Internecie. Link do spotu dostępny jest m.in. na oficjalnym kanale YT marki .

Za przygotowanie oraz nadzór produkcyjny nad kampanią odpowiadała agencja Change/Serviceplan. Spot został wyreżyserowany przez Annę Maliszewską, a produkcja była po stronie studio OTO Film. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Dentsu Aegis Polska. Działania PR powierzono agencji Big Picture.

Więcej informacji o tych i innych produktach marki znaleźć można na stronie www.big-active.pl .



tagi: Big-Active , kampania , herbata zielona ,