Rozmowy niefiltrowane

Wdzięczny klient

Czwartek, 11 stycznia 2018 HURT & DETAL Nr 01/143. Styczeń 2018
W mojej codziennej pracy spotyka mnie wiele sytuacji zarówno tych zabawnych jak i kłopotliwych czy nawet nieprzyjemnych. Jednak najdłużej w pamięci zawsze pozostają te pozytywne. Zazwyczaj w sklepach są problemy ze sprzedażą butelek po piwie. Nie ma u nas także żadnych skupów. Jedynie butelki na wymianę są przyjmowane. Miałam ostatnio taką sytuację, pewnien pan przyjechał pan rowerem z innego sklepu, z innej części miasta z zapytaniem czy kupimy od niego kilka butelek. Nie chciał nam wszystkich sprzedać, jedynie kilka. Więc wzięłyśmy od niego 10 butelek. A on za otrzymane pieniądze kupił nam czekoladę. Był zadowolony, że w ogóle wyraziłyśmy chęć kupienia ich. Jak się okazało pan pracuje jako ochroniarz na budowie, gdzie jest dużo porozrzucanych butelek. Więc dla zachęty żebyśmy od czasu do czasu od niego kupiły kilka butelek okazał taką wdzięczność. I jak się okazało od tamtego momentu przyjeżdża do nas regularnie i robi zakupy. Odpowiednie podejście do klienta zawsze procentuje. My byłyśmy miłe, on także i sklep zyskał nowego zadowolonego klienta.
Ewelina Korpysz
Kierowniczka sklepu w Białej Podlaskiej


tagi: rozmowy niefiltrowane, sprzedaż, handel,