Rozmowy niefiltrowane

Jeśli sprzedajemy cydr, to tylko ten Lubelski

Poniedziałek, 11 grudnia 2017 HURT & DETAL Nr 12/142. Grudzień 2017
Jeśli sprzedajemy cydr, to tylko ten Lubelski. Marka jest znana i cieszy się zaufaniem klientów. To bardzo dobra, lżejsza alternatywa dla piwa i kupują go szczególnie młodzi ludzie, a najczęściej kobiety. Dobrze, że Polacy piją cydr – zawartość alkoholu jest nie duża, produkowany jest z polskich jabłek, producent też rodzimy, więc są same plusy.
Bardzo dobrze, że w prasie handlowej jest taki dział jak Rozmowy Niefiltrowane, a w czasie spotkań z dziennikarzami, możemy poruszyć luźniejsze tematy, szczególnie, że w dużej mierze są one „na wesoło”. Możemy przeczytać te historie na początku czasopisma, a dzięki temu przypomnieć sobie własne, rozluźnić się i wciągnąć do dalszej lektury.

Krzysztof Ostrowski
Właściciel sklepu w Miętnym



tagi: rozmowy niefiltrowane, sprzedaż, handel,