Wiadomości

Superbrands 2018 dla Hochland!

Piątek, 08 grudnia 2017
Marka Hochland znalazła się w gronie finalistów i uzyskała tytuł Superbrands 2018 zajmując 3. miejsce w kategorii nabiał. W tegorocznej XII edycji Superbrands – po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce.
Organizacja Superbrands od przeszło 20 lat wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach. W Polsce, w ciągu 12 lat działalności, metodologia selekcji laureatów przeszła ewolucję – początkowo o przyznaniu wyróżnień decydowało grono ekspertów marketingu, stopniowo głos zyskiwali konsumenci, aż do bieżącej edycji, kiedy marki musiały zapracować na tytuły wyłącznie w oczach konsumentów – to od nich po raz pierwszy w 100% zależała ocena. Badanie Superbrands, realizowane co roku, jest największym badaniem siły marki w Polsce. Ankietę metodą CAWI po raz kolejny zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. O opinie zapytanych zostało ponad 10 tysięcy konsumentów, łącznie przebadano blisko dwa tysiące marek. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień był indeks siły marki, który wynikał z różnicy między wynikiem polecania, a odradzania danej marki. Założeniem Superbrands jest wyłonienie grona marek, które najlepiej odpowiadają na oczekiwania konsumentów.

Marki oceniane są w ramach kategorii, w których funkcjonują. Nasze marki Hochland i Almette w tegorocznej klasyfikacji Superbrands 2018 w kategorii nabiał, według indeksu siły potwierdziły swoje silne pozycje w branży mleczarskiej, Hochland zajął 3.miejsce, a Almette 9.miejsce. To wyjątkowo cenne wyróżnienia, bo przyznane wyłącznie przez konsumentów – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.



tagi: Hochland, Superbrands 2018,