Wiadomości

X jubileuszowa edycja Poland and CEE Retail Summit już w marcu 2018!

Środa, 06 grudnia 2017
Firma Blue Business Media, już po raz dziesiąty organizuje najważniejsze spotkanie polskiego sektora handlu. Kongres Poland & CEE Retail Summit dzięki swojej rozbudowanej formule i obecności kluczowych rynkowych graczy już od 10 lat realnie wpływa na jakość i dynamikę rozwoju polskiego handlu oraz ma wymierne przełożenie na biznesy uczestników.
Tegoroczna edycja kongresu skupi się na predykcjach i innowacjach w sektorze handlu oraz prognozach gospodarczych i ich konsekwencjach dla sektora retail w Polsce.  Jednym z głównych tematów tegorocznej edycji Poland & CEE Retail Summit będzie również dokonująca się na naszych oczach transformacja, światowe trendy i innowacje, które zmienią kształt branży.

Edycja 2018 oprócz odświeżonej formuły – m.in. nowych fokusów sesji równoległych, większej ilości zagranicznych prelegentów i przedstawicieli sieci handlowych czy rozwiniętymi formatami ułatwiającymi zacieśnianie relacji biznesowych będzie miała aż 6 sesji równoległych.
  1. Handel w Polsce 2020
  2. Retail Online
  3. Współpraca Sieć Handlowa – Dostawcy
  4. Supply Chain Excellence
  5. Omnishopper w świecie marek
  6. Retail Futurology
Opinie Uczestników, nie pozostawiają wątpliwości, że Kongres jest najważniejszym i najbardziej reprezentatywnym spotkaniem polskiego sektora handlu i FMCG w Polsce. Sama poprzednia edycja zgromadziła rekordową dotychczas liczbę reprezentantów rynku. W 2017r. w Kongresie uczestniczyło ponad 1200 Uczestników, reprezentantów blisko 430 firm, w tym ponad 650+ dencydentów, producentów FMCG, ponad 200 firm świadczących usługi wsparcia dla sektora handlu oraz przeszło 60 sieci handlowych.

Nowe tematy do dyskusji, liczne kontakty, szybko rosnąca frekwencja, a także możliwość wymiany strategicznych informacji, jak zawsze gwarantują dwa intensywne dni rozmów o biznesie, spotkań oraz networkingu.

Na zakończenie pierwszego dnia odbędzie się gala wręczenia nagród „Retailer of the Year 2017 – Wybrany przez Dostawców”, wyróżniających najlepsze sieci detaliczne oraz hurtowe w poszczególnych formatach, z którymi producentom FMCG najbardziej opłaca się współpracować.


Kongres odbędzie się w dniach 13-14 marca 2018 w Warszawie w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre, przy ulicy Grzybowskiej

Szczegóły oraz warunki uczestnictwa dostępne są na stronie: www.retail-conferences.com


Organizatorem Forum jest firma Blue Business Media – lider polskiej profesjonalnej branży konferencyjnej, który w skali roku organizuje około 50 wydarzeń gromadzących od 100 do 1200 top managerów z najważniejszych poziomów zarządczych. W ciągu 8 lat działalności na polskim rynku spotkania organizowane przez BBM zgromadziły ponad 23 000 uczestników z 3400+ firm, w tym przedstawicieli 85 na 100 największych firm w Polsce (według wartości przychodów).

www.bbm.pl



tagi: Poland and CEE Retail Summit, Blue Business Media, spotkanie polskiego sektora handlu, kongres,