Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła w listopadzie o ok. 10,6 proc. rdr
Wtorek, 05 grudnia 2017
Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła w listopadzie 2017 roku o 10,6 proc. rdr, do 205 mln zł - podała Emperia w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży za okres październik-listopad wzrosły o 11 proc. rdr do 431 mln zł, a za okres styczeń-listopad wyniosły 2,267 mld zł i były wyższe rdr o 8 proc.
W listopadzie 2017 r. sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,5 proc. rdr, za okres październik-listopad 2017 roku LFL wzrósł o około 5,6 proc. oraz za okres styczeń-listopad 2017 roku wzrósł o około 2,5 proc. rdr.
W listopadzie 2017 roku otworzono 4 sklepy: 1 supermarket Stokrotka, 2 markety Stokrotka, 1 sklep franczyzowy. Łączna liczba sklepów na koniec listopada wyniosła 414. Natomiast łączna powierzchnia handlowa wyniosła 183,5 tys. m kw.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.