Z rynku FMCG

Sertop – sukces masła klarowanego

Środa, 29 listopada 2017
Pomimo krótkiej obecności na rynku masło klarowane cieszy się ogromnym zainteresowaniem zarówno wśród partnerów handlowych, jak i samych konsumentów. Duże zapotrzebowanie wynika niewątpliwie z faktu, iż produkt ten doskonale wpisuje się w potrzeby polskiego społeczeństwa, które w dzisiejszych czasach przykłada dużą wagę do tego jakie produkty spożywa.
- Nasze masło jest w 100 proc naturalne i to właśnie działa na jego korzyść. Dodatkową zaletą jest brak laktozy, co sprawia, że produkt ten doskonale sprawdza się w kuchni alergików. Także tej świątecznej, bowiem masło klarowane świetnie zastępuje tradycyjne masło i może być użyte wszędzie tam, gdzie zachodzi potrzeba dodania tłuszczu, nie tylko mlecznego. - Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop sp. z o.o.

Dlaczego warto mieć masło klarowane w swojej świątecznej ofercie? Bo zapewni nam dobrą rotację i przyciągnie klientów. Także tych, którzy masła tradycyjnego jeść nie mogą.



tagi: Sertop , masło klarowane ,