Kampanie i Promocje

Nowa odsłona kampanii promocyjnej marki Vegeta

Piątek, 24 listopada 2017
Rozpoczęła się jesienno-zimowa, ogólnopolska kampania wspierają markę Vegeta. Akcja obejmuje reklamy w prasie i internecie oraz materiały POS w wybranych miejscach sprzedaży.
W ramach kolejnej osłony kampanii marki Vegeta do końca bieżącego roku potrwają m.in. działania promocyjne w internecie, obejmujące emisję spotów w serwisach VOD oraz na kanale YouTube. Spoty skupiają się głównie na nowości w portfolio firmy – Vegecie do mięs – przekonując, że to właśnie bogata kompozycja warzyw, ziół i przypraw bez sztucznych dodatków stanowi podstawę wielu przepisów kulinarnych.

Emisji spotów towarzyszą treści publikowane w mediach, a także reklamy w prasie kobiecej. Uzupełnieniem działań będą także akcje promocyjne organizowane w wybranych  punktach sprzedaży.

Kampania podkreśla, że za sukcesem kulinarnym Vegety stoją lata doświadczeń oraz wysoka jakość i niepowtarzalny smak jej produktów, dzięki którym marka zdobyła zaufanie konsumentów. Vegeta do mięs, najmłodszy produkt w jej portfolio, jest wyjątkową kompozycją warzyw, ziół i wyrazistych przypraw. Do produkcji jednego, 170-gramowego opakowania, użyto aż 750g świeżych warzyw, natomiast w opakowaniu o pojemności 75g użyto ich aż 330g. Przyprawa nie zawiera glutaminianu sodu, sztucznych barwników, konserwantów ani dodatku mąki.

Więcej informacji na temat marki Vegeta oraz inspirujące przepisy kulinarne znajdują się na stronie www.vegeta.pl oraz na kanale Podravka Polska w serwisie YouTube.



tagi: Vegeta, kampania promocyjna ,