Z rynku FMCG

Polokarta z nagrodą „Innowacje w handlu”!

Czwartek, 16 listopada 2017
Podczas tegorocznych targów Retail Show odbywających się 15 i 16 listopada br. program lojalnościowy POLOmarketu otrzymał nagrodę Innowacje w handlu w kategorii „program lojalnościowy”. Polokarta została wyróżniona m.in. za innowacyjny sposób rejestracji przy użyciu terminali płatniczych.
Cieszymy się bardzo z tej nagrody. Polokarta to dla nas bardzo ważny projekt, dzięki któremu dzień po dniu budujemy lojalność naszych klientów. Otrzymane wyróżnienie motywuje nas do jeszcze bardziej wytężonej pracy i stałego ulepszania szeroko rozumianej oferty – powiedział Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

Polokarta to bezpłatnie wydawana karta lojalnościowa, dzięki której klienci sieci mają dostęp do wielu wybranych produktów z każdej kategorii produktowej w obniżonych cenach. Pozwala to klientom dokonującym systematycznych zakupów w POLOmarkecie na wygenerowanie oszczędności w budżetach domowych.

Na uwagę zasługuje innowacyjny sposób rejestracji karty, dzięki któremu nie jest konieczne czasochłonne wypełnianie tradycyjnych formularzy. Polokarta zostaje przypisana do konkretnego numeru telefonu komórkowego klienta, podawanego podczas rejestracji karty. Cały proces rejestracji odbywa się za pośrednictwem terminali płatniczych, z autoryzacją i aktywacją karty poprzez sms. Cały proces wydania oraz rejestracji zajmuje średnio kilkadziesiąt sekund i odbywa się podczas standardowej obsługi przy kasie.

Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow to coroczna, największa impreza dla sektora retail. Targom towarzyszy Retail Congress oraz warsztaty i prezentacje, a także konkursy Innowacje w Handlu i Best Shop Concept.



tagi: POLOmarket , Polokarta , Innowacje w handlu , nagroda ,