Z rynku FMCG

Mówimy, jak jest: FRoSTA stawia na naturalne jedzenie

Piątek, 10 listopada 2017
Prawdziwy smak, przejrzystość i wiarygodność. FRoSTA nie stosuje w swoich produktach żadnych dodatków do żywności, realizując tym samym długofalową strategię firmy.
Doskonały smak bez dodatków do żywności? FRoSTA udowadnia, że to możliwe i nie stosuje w swoich produktach żadnych dodatków, m.in.: wzmacniaczy smaku, barwników, aromatów, tłuszczów utwardzonych, skrobi modyfikowanej, emulgatorów, przeciwutleniaczy, substancji słodzących i wielu innych. Zamiast nich, w produktach FRoSTY znajdziemy naturalne składniki i przyprawy, dzięki którym dania trafiające na nasze talerze smakują jak te, przyrządzone w domowej kuchni.

Do naszych produktów dodajemy tylko to, co nasi konsumenci mają w swoich kuchniach – mówi Aleksandra Wysocka, marketing manager FRoSTY. Wierzymy, że dodatki do żywności  nie muszą być częścią naszych posiłków. Nie wybieramy drogi na skróty, stawiamy za to na jakość, autentyczność i przejrzystość. Produkty FRoSTY swoje smaki, zapachy czy wygląd zawdzięczają starannie opracowanym i sprawdzonym recepturom, wyselekcjonowanym składnikom oraz wyłącznie naturalnym przyprawom i ziołom.

FRoSTA swoimi działaniami wpisuje się w trend eliminowania dodatków do żywności. To odpowiedź na rosnące oczekiwania i potrzeby konsumentów, poszukujących naturalnych produktów i kontynuacja realizowania idei przyświecających firmie. FRoSTA rozpoczęła od wprowadzenia w życie polityki 100% naturalnego smaku, czyli usunięcia ze swoich produktów 5 dodatków: wzmacniaczy smaku, barwników, aromatów, tłuszczów utwardzonych, skrobi modyfikowanej. Decyzja o niestosowaniu żadnych dodatków była dla firmy naturalnym, kolejnym krokiem.


Więcej informacji na stronie www.frosta.pl oraz na portalu Facebook, pod adresem: https://www.facebook.com/frosta.polska/.



tagi: FRoSTA, żywność, rynek, konsument,