Technika w handlu

Mobilna sprzedaż w NIVEA z systemami Comarch

Środa, 08 listopada 2017
Firma Nivea Polska podpisała umowę z Comarch na wdrożenie i utrzymanie systemu mobilnej sprzedaży Comarch SFA Mobile Sales Force Apps. System umożliwi regularne zbieranie zamówień i ich transfer bezpośrednio do dystrybutorów, jak również wykonywanie zadań okołosprzedażowych (praca z półką, merchandising, zarządzanie poprzez cele, coaching czy optymalizacja trasówek w ramach RAO) przez terenowe siły sprzedaży NIVEA Polska.
– Zmiana systemu mobilnego na Comarch SFA Mobile Sales Force Apps jest podyktowana chęcią jeszcze lepszego wykorzystania danych, które raportujemy z rynku poprzez platformę Comarch SFA Online Distribution i udostępnienie tych informacji naszym pracownikom terenowym – mówi Paweł Opoń, Senior Service Delivery Specialist z Nivea Polska. Widzimy potencjał w rozwoju produktów oraz usług dostarczanych przez Comarch i kierowanych do producentów, operujących na rynku w pośrednim modelu dystrybucji (sprzedaż poprzez sieć dystrybucyjną). Stąd decyzja o zmianie systemu mobilnego na system Comarch SFA Mobile Sales Force Apps.

– Nasza wieloletnia współpraca z NIVEA Polska w obszarze systemu do pozyskiwania i raportowania danych z rynku (Comarch SFA Online Distribution) wiązała się z m.in. ze współkreowaniem i weryfikacją naszej mapy rozwoju produktów przez NIVEA Polska – mówi Bartłomiej Szuper, Comarch Executive Director Service Sector. Nasz klient zawsze wiedział nad jakimi technologiami pracujemy oraz jakie produkty i usługi rozwijamy. Decyzja takiego partnera jak NIVEA Polska o podpisaniu długoterminowej umowy na wdrożenie i utrzymanie systemu Comarch SFA Mobile Sales Force Apps, utwierdza nas w przekonaniu o słuszności przyjętej przez nas strategii rozwoju. Wdrożenie systemu mobilnego dla NIVEA Polska zostanie zrealizowane z wykorzystaniem tabletów iPAD (Apple) oraz nowoczesnej platformy webowej przeznaczonej dla kierowników. Sam system zaś zostanie bardzo mocno zintegrowany z platformą Comarch SFA Online Distribution po to, aby jeszcze lepiej wykorzystać efekt synergii obu tych systemów.



tagi: Comarch, NIVEA, sprzedaż mobilna, Comarch SFA Mobile Sales Force Apps,