Z rynku FMCG

Trzeci etap kampanii urodzinowej MAKRO Polska

Środa, 11 października 2017
Rozpoczął się trzeci etap kampanii „Urodziny ze smakiem”, świętującej 23-lecie sieci hurtowni MAKRO w Polsce. Tym razem na klientów czeka oferta produktów z Grecji i wycieczki do Aten. Ambasadorem akcji jest znany szef kuchni Michel Moran.
Celem kampanii „Urodziny ze smakiem” MAKRO Polska jest zachęcenie klientów do wspólnego świętowania i poznawania smaków kuchni z całej Europy – Włoch, Francji, Grecji i Hiszpanii. Między 26 września a 9 października w halach MAKRO Polska czeka specjalna oferta produktów z Grecji – oliwy, sosy, ryby, owoce morza oraz sery, m.in. halloumi czy feta. Osoby, które zrobią w tym czasie zakupy za min. 250 zł netto i zarejestrują się na www.makro-bonusy.pl, mają szansę wygrać jedną z pięciu dwuosobowych wycieczek do Aten oraz samochód Skoda Fabia.

23. Urodziny MAKRO to także specjalna odsłona Punktomanii – akcji, podczas której klienci sieci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą je wymieniać na atrakcyjne rabaty przy zakupie pozycji z katalogu. Na klientów czeka ponad 70 produktów, w tym wysokiej klasy sprzęty elektroniczne oraz do wyposażenia domu. Urodzinowy katalog zawiera wyjątkową, najobszerniejszą w historii programu ofertę.

Ambasadorem kampanii jest Michel Moran – lubiany szef kuchni znany z programu „MasterChef” stacji TVN, który pojawił się na billboardach w całej Polsce. Akcji towarzyszy kampania w Internecie (m.in. na portalach branżowych i mediach społecznościowych) oraz w radiu. Spoty reklamowe można usłyszeć w największych rozgłośniach, m.in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu ZET Gold, RMF Classic czy Złote Przeboje. Za kreację kampanii odpowiada agencja Błękitne Studio. Zakupu mediów dokonały Dom Mediowy MGA oraz Performance Media.


tagi: MAKRO Polska , kampania urodzinowa ,