Z rynku FMCG

Blisko 10 ton żywności dla potrzebujących od klientów POLOmarketu!

Wtorek, 10 października 2017
„Podziel się dobrym posiłkiem” to akcja zorganizowana przez Banki Żywności i Danone. W przeprowadzonej w ostatni wrześniowy weekend zbiórce wzięły udział 74 placówki POLOmarketu. Dzięki hojności klientów zebrano w nich blisko 10 ton żywności.
POLOmarket jest firma odpowiedzialną społecznie, a zbiórki żywności to już tradycja w naszych sklepach. W miarę możliwości staramy się umożliwiać organizacjom takim jak Banki Żywności angażowanie naszych klientów w pomoc najuboższym. Podczas ostatniej zbiórki udało się zebrać niemal 10  ton żywności, co świadczy o tym, że nasi klienci mają wielkie serca i są bardzo hojni, za co bardzo im dziękujemy – powiedział Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

Wrześniowa zbiórka jest częścią akcji „Podziel się Dobrym Posiłkiem”, organizowanej przez Banki Żywności w partnerstwie z firmą Danone. Produkty trafią do świetlic i lokalnych organizacji, które, na co dzień zajmują się opieką nad potrzebującymi dziećmi, m.in. do: Towarzystwa Przyjaciół Dzieci, ognisk wychowawczych, domów samotnej matki oraz fundacji dla najuboższych rodzin.

Organizatorzy podają, że w wyniku akcji udało się zebrać aż 343 tony jedzenia, z których będzie można przygotować 686 tys. posiłków. Jednak licznik wciąż bije - do końca października można podzielić się posiłkiem online na charytatwni.allegro.pl/podzielsieposilkiem, kupując paczki z żywnością za 5, 10, 15 i 50 zł. Każda paczka to odpowiednio 3, 6, 7 lub 15 posiłków dla dzieci.



tagi: POLOmarket , Podziel się dobrym posiłkiem , Banki Żywności , Danone ,