Z rynku FMCG

1500 sklepów ODIDO bierze udział w Dniu Własnego Biznesu

Piątek, 06 października 2017
Do świętowania Dnia Własnego Biznesu 2017 dołączyło 1500 sklepów sieci franczyzowej ODIDO. MAKRO Polska przygotowało dla właścicieli sklepów oferty specjalne na produkty Unilever, Coca-Cola i marki własnej Fine Life.
Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest w 26 krajach na świecie, a w Polsce organizowany już po raz drugi przez sieć hurtowni MAKRO Polska. W tym roku święto wszystkich przedsiębiorców przypada na 10 października. Do akcji dołączyło 1500 sklepów detalicznych sieci franczyzowej ODIDO, należącej do MAKRO Polska. Z myślą o nich sieć hurtowni przygotowała specjalne oferty, promocje, rabaty i gratisy.

Wspólnie z Unilever zorganizowano promocję, w ramach której przy zakupie zestawów wybranych produktów właściciele sklepów otrzymują gratis mleczka CIF. Natomiast przy zakupie produktów Coca-Cola Zero Cukru otrzymają oni zestaw naklejek i plakatów z Robertem Lewandowskim. Na właścicieli sklepów ODIDO czekają także produkty marki Fine Life w promocyjnych cenach. Dzięki specjalnym ofertom, mogą oni proponować swoim klientom produkty w niższych cenach oraz wręczać gratisy.

Dodatkowo wszystkie biorące w akcji sklepy ODIDO otrzymają specjalny pakiet materiałów promocyjnych do oznakowania sklepu oraz zostaną umieszczone na interaktywnej mapie na stronie www.dzien-wlasnego-biznesu.pl. Dzięki temu klienci mogą odnaleźć interesujące ich promocje i korzystać z nich w Dniu Własnego Biznesu 10 października aż do 14 października lub do wyczerpania zapasów.

Więcej szczegółów o akcji i interaktywna mapa ofert specjalnych znajduje się na stronie internetowej www.dzien-wlasnego-biznesu.pl.


tagi: ODIDO , Dzień Własnego Biznesu ,