Kampanie i Promocje

Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

Środa, 04 października 2017
Marka Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomiła kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Właśnie wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words Group, a za zakup mediów dom mediowy METs.
Wawel, marka z ponad stuletnią tradycją, przechodzi proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów.

Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z „Dobrymi Wiadomościami”

Po spotach dla Mieszanki Krakowskiej i Fresh & Fruity najpopularniejsze czekoladki w ofercie Wawelu również doczekały się swojej kampanii w ramach idei kreatywnej „Dobre Wiadomości”. – Każdy ze spotów odnosi się do innego medium: Mieszanka Krakowska – do telewizji, Fresh & Fruity – do świata cyfrowych przekazów. Z kolei spot Malaga, Tiki Taki i Kasztanki zamyka pętlę i nawiązuje do radia, osadzając w głównej roli prezenterkę radiową, która szerzy ideę dobrych wiadomości – komentuje Wojciech Kotala, CEO Schulz brand friendly.

Za reżyserię spotu, podobnie ponownie odpowiada uznany australijski reżyser, Sebastien Guy. Kampania widoczna będzie w czołowych stacjach telewizyjnych i poza TV obejmie także działania digital, public relations oraz prasę.

LINK DO SPOTU „MALAGA, TIKI TAKI I KASZTANKI”

https://www.youtube.com/watch?v=60zg6MQTTNs&feature=youtu.be

Outdoor czekolad Wawel z „Dobrymi Składnikami”

Aktualnie na rynku pojawiają się kolejne produkty Wawelu w nowych opakowaniach i  z nową recepturą: bez sztucznych aromatów, barwników czy zbędnych substancji konserwujących. Wszystkie reklamy, oprócz ich fabuły i oczekiwanych skojarzeń wizerunkowych, eksponują mocny przekaz racjonalny: słodycze Wawelu wykonane są tylko z dobrych składników. Dążymy do uproszczonego składu produktów, udoskonalając receptury poszczególnych subbrandów – komentuje Tadeusz Czarniecki, Dyrektor Marketingu Wawel SA.

Czekolady Gorzka, Krówkowa, Fresh & Fruity, Michałki i Miętowa to topowe produkty Wawelu w kategorii tabliczek i to ich dotyczy uruchomiona właśnie ogólnopolska kampania outdoorowa
z wykorzystaniem citylightów i billboardów.

Za opracowanie strategii komunikacji, kreację kampanii, jej egzekucję oraz kampanię digital odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję spotów Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words Group, a za zakup mediów dom mediowy METs.

O marce Wawel

Jest ukochaną marką Polaków i jedną z najstarszych firm produkujących słodycze w Polsce.
Od 1898 roku skutecznie łączymy moc tradycji z wyczuciem współczesnych gustów.

W Wawelu wierzmy, że przyjemność, której źródłem są nasze wyroby, opracowane na bazie Dobrych Składników, może być impulsem do drobnych, dobrych uczynków, a wszystko w myśl zasady – czujesz się dobrze, czynisz dobrze! Bo kiedy mamy lepszy nastrój, wszystko wokół jest piękniejsze i jesteśmy bardziej skłonni czynić dobro. To takie proste!



tagi: Wawel, kampania, Malaga, Tiki Taki, Kasztanki,