Kampanie i Promocje

PizzaPortal.pl – Klikasz i jesz! Startuje nowa kampania reklamowa serwisu!

Poniedziałek, 02 października 2017
PizzaPortal.pl, lider rynku zamawiania posiłków online, 2 października br. startuje z największą w historii portalu ogólnopolską kampanią reklamową. Jej celem jest repozycjonowanie marki i zbudowanie świadomości serwisu jako sposobu na wygodne zamawianie przez Internet różnorodnych dań z ulubionych restauracji.
Kampania zostanie przeprowadzona pod hasłem „Klikasz i jesz” podkreślającym wygodę korzystania i sposób działania PizzaPortal.pl

Jednym z głównych narzędzi działań promocyjnych będą spoty telewizyjne, które w sposób symboliczny przedstawiają zalety korzystania z portalu. Reklama rozpoczyna się od pokazania świata tysięcy restauracji reprezentujących różne kuchnie, które przygotowując smaczne posiłki na wynos dla zamawiających.

W dalszej części spotu widzimy, że ten świat jest dostępny dla każdego i przy różnych okazjach, jednym kliknięciem w aplikacji. Każda z trzech wersji spotu buduje wizerunek PizzaPortal.pl nie tylko jako sposobu na wygodne zamawianie jedzenia, ale przede wszystkim serwisu z bogatą ofertą kulinarną.

Reklamy telewizyjne w wersjach 30 i 15-sekundowych emitowane będą w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.

Zaplanowano również silne wsparcie marketingowe w innych mediach. Poza reklamą telewizyjną oraz OOH w dużych miastach, przygotowano również szereg działań w Internecie.

PizzaPortal.pl to miejsce, w którym w wygodny i łatwy sposób można zamówić online ulubione dania z kuchni niemal całego świata. Kampania pokaże różnorodność oferty PizzaPortal.pl, a także jej  szeroką dostępność. Dzięki nam każdy znajdzie coś dla siebie, wystarczy tylko „jedno kliknięcie” – mówi dyrektor ds. marketingu, Tomasz Lipiński.

Za koncepcję filmu reklamowego odpowiada agencja kreatywna Ambasada, a całość zrealizował dom produkcyjny Flota Filmowa. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom, a kompleksowe działania z zakresu public relations powierzono 38PR & Content Communication. Wszystkie podmioty zostały wybrane w wyniku odrębnych postępowań przetargowych.



tagi: PizzaPortal.pl , kampania reklamowa ,