Przyprawa w płynie MAGGI ma wiele zastosowań – pomaga podkreślić wyjątkowy smak przygotowywanych dań. Już kilka kropel wystarczy, by potrawy nabrały niepowtarzalnego smaku i aromatu. Nowa linia z limitowanymi etykietami ma na celu przybliżenie konsumentom marki MAGGI i zainspirowania ich różnorodnością jej zastosowań.
Design 3 nowych, limitowanych etykiet ma inspirować i zachęcać do odkrywania przez konsumentów nowych pomysłów kulinarnych. Etykiety są spójne z aktualną komunikacją i charakterem marki – angażująca jest także ich lekka i zadziorna forma.
Do wyczerpania zapasów możemy eksperymentować w kuchni z przyprawą MAGGI w 3 nowych, przykuwających uwagę odsłonach opakowań: Mm!, Ooo!, Aha!, które na nowo pomogą odkryć radość gotowania!
Więcej inspiracji na https://www.facebook.com/MaggiPoland/
tagi: MAGGI , limitowana edycja opakowań , przyprawy ,
ID Logistics, europejski lider logistyki kontraktowej...
W 2023 roku GK Gobarto wypracowała ponad 182 mln zł zysku...
Polacy myślą o gospodarce z coraz większym optymizmem, choć...
Ich postulatom towarzyszy jednak szereg mitów...
Prawie 1/3 inwestycji jest finansowana leasingiem...
Według danych udostępnionych przez ZUS, na koniec 2023 roku...
Autorzy raportu, podsumowując zebrane dane, biją na alarm...
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...