Relaunch plastrów żółtych Hochland to także nowy, udoskonalony produkt, to także rezultat nowych receptur produktowych i poprawionej jakości sera. Jednocześnie wprowadzono zmianę grubości plastra oraz zwiększenie ilości plastrów w opakowaniu, jednoznacznie pozytywnie ocenianych przez konsumenta.
Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w Polsce otrzymała dla serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy VLOG: „Wolne od GMO”, który również znalazł się na opakowaniach, a który zapewnia konsumentów, że produkt produkowany jest bez użycia technik genetycznych, dając tym samym Hochland Polska wyraźną przewagę nad konkurencją.
Cena rekomendowana za opakowane jednostkowe nowy serów żółtych Hochland to 4,49 PLN za 135g. Dostępnych jest 5 różnych smaków - Maasdamer, Edamski, Gouda, Tylżycki, Gouda Wędzona – a w każdym opakowaniu 8 plasterków, idealnych i cieniutkich!
W kolejnych krokach, od listopada, zaplanowano intensywne wsparcie plastrów żółtych Hochland kampanią telewizyjną, on-line, PR oraz działaniami niestandardowymi.
tagi: Hochland , ser żółty , certyfikat jakościowy VLOG , Wolne od GMO ,
Carrefour uruchomił zaawansowany system CRM, pozwalający na...
Atakujący próbują wykraść cenne dane, takie jak...
Obserwacja zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
DHL i New York University Stern School of Business...