Nowości takie, że Łooo, to domena Łowicza. W kampanii telewizyjnej marka przedstawia kolejną z nich – wyjątkowe Sosy Uniwersalne: Jasny i Ciemny. Choć to tylko dwa produkty, dostarczają tylu kulinarnych możliwości, że głooowa mała!
Spot pokazuje różnorodność smakowitych zastosowań nowych sosów. W reklamie zaprezentowano jak dodając proste składniki i przyprawy w szybki sposób przygotować z Łowiczem wyśmienite potrawy. Podstawa to wybrany Sos Uniwersalny! W komunikacji Łowicza jak zwykle nie brakuje humoru, a apetyczne ujęcia zachęcają do przygotowania niejednego pysznego dania!
Łowicz to niekwestionowany lider w kategorii sosów. Najbardziej aktywna marka na rynku konsekwentnie poszerza ofertę, wyznacza trendy i wprowadza nowości. Choć ta kategoria zdominowana jest przez popularne warianty pomidorowe, Łowicz dodatkowo ją urozmaica. Sosy Uniwersalne to doskonała podstawa wielu dań kuchni tradycyjnej i nowoczesnej – wystarczą ulubione dodatki. Dwa sosy, wiele dań – oto propozycja Łowicza.
Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshare
Zachęcamy do obejrzenia reklamy:
https://youtu.be/DNKb38gSGG8