Rozmowy niefiltrowane

Nie mamy na co narzekać

Wtorek, 25 lipca 2017 HURT & DETAL Nr 07/137. Lipiec 2017
To, na co narzekają właściciele innych sklepów – mnie kompletnie nie dotyczy.

Prowadzę swój biznes wraz z żoną od kilku lat, mamy samych stałych klientów. Rotacja produktów jest wysoka. Wiadomo, że handel to ciężka praca, ale pieniądze same do nas nie przyjdą… Myślę, że dzisiaj istotny jest punkt, w którym prowadzi się swój biznes. Mamy sklep na nowym osiedlu, gdzie mieszkają młodzi ludzie, którzy mają pracę, zarabiają i wydają pieniądze. Poza tym młody klient jest otwarty na nowości, chętnie próbuje innowacyjnych produktów, więc mam pole do popisu, aby rozwijać sklep i półkę produktową. Oceniam więc pozytywnie swój biznes i jestem z niego zadowolony.

Dariusz Lao
Właściciel sklepu w Radomiu

tagi: narzekania, rozmowy, niefiltrowane, biznes, szczęście, rotacja, produktów, sklep, osiedlowy, młodzi, klienci,