Kampanie i Promocje

Weź wodę nad wodę. Druga edycja wakacyjnej kampanii Żywiec Zdrój

Wtorek, 04 lipca 2017
Strefy z bezpłatnym internetem w 34 nadbałtyckich kurortach, 12 imprez na plaży oraz dedykowane ekspozycje przypominające o zdrowym nawodnieniu – to tylko niektóre z elementów letniej kampanii Żywiec Zdrój „Weź wodę nad wodę”, której druga edycja właśnie ruszyła. To kolejne działanie podejmowane przez lidera rynku wody butelkowanej w kierunku zwiększania świadomości Polaków na temat znaczenia odpowiedniej ilości wody w zdrowej, codziennej diecie.
Częstotliwość spożycia wody niegazowanej w Polsce jest coraz wyższa - już 64% Polaków sięga po nią codziennie lub prawie codziennie1. Szczególnie w okresie letnim, gdy wraz z temperaturami powietrza rośnie rónież pragnienie, to właśnie woda powinna stanowić większość wszystkich spożywanych przez nas płynów. Żywiec Zdrój, aby zachęcać Polaków do picia zdrowiej, podąża za nimi w stronę jednej z najpopularniejszej destynacji podróżniczej – na wybrzeże Bałtyku, oferując połączenie rozrywki, sportu i edukacji.

Lato z misją

Kampania „Weź wodę nad wodę” wpisuje się w misję marki Żywiec Zdrój: „Zachęcamy ludzi, by pili zdrowiej i jesteśmy po stronie natury”. Producent nie tylko zapewnia dostępność swoich produktów we wszystkich punktach wakacyjnych tras, ale podejmuje również  działania edukacyjne w zakresie zdrowego nawodnienia. Jednocześnie edukacyjne elementy kampanii dostosowane są do charakterystycznej dla lata potrzeby odpoczynku, zabawy i luzu.

Zestaw plażowicza 2 w 1

W tym roku Żywiec Zdrój wychodzi naprzeciw wakacyjnym potrzebom plażowiczów i uruchamia strefy WiFi w nadbałtyckich miejscowościach, umożliwiając tym samym dzielenie się wakacyjnymi chwilami z bliskimi za pośrednictwem internetu. Kod do sieci konsumenci znajdą na etykietach dowolnej wody Żywiec Zdrój – producent zadbał, aby nie zabrakło jej w nadmorskich punktach sprzedaży.

Edukacja poprzez sport i zabawę

Przez całe wakacje plażowicze będą mogli skorzystać z atrakcji przygotowanych przez Żywiec Zdrój – zajęć fitness, toru do skimboardu czy siłowni na świeżym powietrzu. Zaplanowano także 12 wydarzeń dla całych rodzin, których ważnym elementem, poza sportem i zabawą, będzie edukacja w zakresie zdrowego nawodnienia. Największa marka wodna będzie także ponownie obecna na  tegorocznym Jarmarku Dominikańskim. Żywiec Zdrój jako partner wydarzenia, nie tylko zapewnia wodę dla odwiedzających Jarmark – dla najmłodszych przygotowano również strefę edukacyjną oraz występy na scenie.  

Butelka wody zawsze pod ręką

Na ten rok Żywiec Zdrój przygotował specjalną edycję wody niegazowanej  w poręcznym opakowaniu 0,7l z dedykowanymi, humorystycznymi hasłami nawiązującymi do letnich aktywności.  Producent zadbał o to, aby jego produkty były dostępne dla konsumentów na każdym etapie wakacyjnej podróży. Produkty marki dostępne są nie tylko na stacjach benzynowych i dworcach, konsumenci znajdą je również w sklepach, restauracjach i  barach plażowych w nadmorskich kurortach. Nowy element tegorocznej edycji kampanii „Weź wodę nad wodę” stanowią reklamy kontekstowe przy prognozach pogody w internecie oraz komunikaty reklamowe wykorzystujące mechanizm geotargetowania.  




1 Raport KPMG „Rynek napojów alkoholowych i bezalkoholowych w Polsce”, wrzesień 2016



tagi: Żywiec Zdrój , weź wodę nad wodę , kampania ,