Z rynku FMCG

Kiri: 110% wzrostu sprzedaży

Piątek, 16 czerwca 2017 HURT & DETAL Nr 06/136. Czerwiec 2017
Kiri przekąska to pyszny topiony serek Kiri z twarożku i śmietanki z chrupiącymi paluszkami. To świetna propozycja na letnie dni wypełnione dziecięcymi aktywnościami. To doskonała przekąska będąca źródłem wapnia, tak potrzebnego w diecie dziecka. Produkt jest wspierany telewizyjną kampanią reklamową, materiałami POS oraz promocjami w sklepach, co z pewnością poprawi i tak ogromny 110%* wzrost sprzedaży mierzony rok do roku.
*Danone za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, cała Polska (zdefniowana jako suma kanałów: hipermarkety, supermarkety bez dyskontów, dyskonty, duże sklepy spożywcze w tym sieci chemiczne, średnie sklepy spożywcze, małe mklepy spożywcze, sklepy winno-cukiernicze, kioski, stacje benzynowe) wartość sprzedaży, okres skumulowany styczeń - grudzień 2016 vs poprzedni rok w kategorii serów topionych.





tagi: Kiri , wzrost sprzedaży , serek topiony ,