Z rynku FMCG

BRIPOX i relaunch kleju Ośmiorniczka

Piątek, 19 maja 2017 HURT & DETAL Nr 05/135. Maj 2017
Firma BRIPOX należąca do grupy Acapol producenta popularnych klei domowego użytku (Kropelka, Poxipol, Poxilina) rozpoczęła relaunch kleju Ośmiorniczka. Ten klej występuje teraz w nowej formule, która znacząco podniosła wytrzymałość (można przykleić większą półkę) i skróciła czas schnięcia (trzeba przytrzymać tylko chwilę).
Produkt zaczął się bardzo dobrze przyjmować w supermarketach. Co ciekawe dobrym kanałem sprzedaży okazały się małe sklepy, gdyż Ośmiorniczka często pełni również funkcję uzupełaniającej oferty impulsowej. Konstrukcja opakowania pozwala na ekspozycję stojącą i wiszącą na hakach.



tagi: BRIPOX, klej, Ośmiorniczka,