Wiadomości

Nowa linia strategii komunikacji wizerunkowej sieci Stokrotka

Czwartek, 18 maja 2017
Sieć sklepów Stokrotka w maju rozpoczyna wdrożenie nowej linii strategii komunikacji wizerunkowej. Hasło „Świeżość na uwadze mamy” zapoczątkuje nowy etap rozwoju marki Stokrotka.
Nowa strategia ma za zadanie promować wartości istotne z punktu widzenia zdrowego odżywiania. Będzie ona podkreślać główne atuty sieci i przewagi nad konkurencją tj. świeżość oraz wysoką jakość asortymentu - zwłaszcza mięsa, wędlin i pieczywa. Jest to możliwe dzięki codziennym dostawom od zaufanych producentów, rygorystycznej kontroli jakości i świeżości produktów oraz warunków ich przechowywania z zachowaniem ciągu chłodniczego. Każdy produkt dostarczany do Stokrotki musi spełniać wysokie wymagania dotyczące specyfikacji poszczególnych towarów.

Nowa kampania znajdzie odzwierciedlenie w mediach offline (TV, radio, billboardy, kolportaż gazetek, magazyn Stokrotka, nośniki marketingowe w sklepach) oraz online (www, sieci społecznościowe).
Stokrotka rusza z nową strategią już 17 maja.

Stokrotka Sp. z o.o. stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której właścicielem jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych.


tagi: Stokrotka, komunikacja wizerunkowa, Świeżość na uwadze mamy, strategia,