Nowa linia strategii komunikacji wizerunkowej sieci Stokrotka
Czwartek, 18 maja 2017
Sieć sklepów Stokrotka w maju rozpoczyna wdrożenie nowej linii strategii komunikacji wizerunkowej. Hasło „Świeżość na uwadze mamy” zapoczątkuje nowy etap rozwoju marki Stokrotka.
Nowa strategia ma za zadanie promować wartości istotne z punktu widzenia zdrowego odżywiania. Będzie ona podkreślać główne atuty sieci i przewagi nad konkurencją tj. świeżość oraz wysoką jakość asortymentu - zwłaszcza mięsa, wędlin i pieczywa. Jest to możliwe dzięki codziennym dostawom od zaufanych producentów, rygorystycznej kontroli jakości i świeżości produktów oraz warunków ich przechowywania z zachowaniem ciągu chłodniczego. Każdy produkt dostarczany do Stokrotki musi spełniać wysokie wymagania dotyczące specyfikacji poszczególnych towarów.
Nowa kampania znajdzie odzwierciedlenie w mediach offline (TV, radio, billboardy, kolportaż gazetek, magazyn Stokrotka, nośniki marketingowe w sklepach) oraz online (www, sieci społecznościowe). Stokrotka rusza z nową strategią już 17 maja.
Stokrotka Sp. z o.o. stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której właścicielem jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych.
DHL i New York University Stern School of Business...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.