Kampanie i Promocje

Herbapol startuje z nową kampanią outdoorową „Obudź wodę syropem”

Środa, 17 maja 2017
W maju rozpoczęła się kampania syropów Owocowa Spiżarnia marki Herbapol, której celem jest przypomnienie konsumentom, że syropy o owocowym smaku to idealny dodatek do wody w ciepłe letnie dni. Kampanię pod hasłem „Obudź wodę syropem” można oglądać przez cały miesiąc na ponad 700 nośnikach w 9 miastach.
Kampania „Obudź wodę syropem” to jedna z wiosennych aktywacji marki Herbapol. Obejmuje 741 nośników – dużych billboardów i citylightów – w 9 największych miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście i Łodzi.

Przypominamy konsumentom, że nasze owocowe syropy można spożywać również w cieplejszym okresie. Mocno owocowy syrop z wodą oraz dodatkami, takimi jak kostki lodu, listek mięty czy plaster cytryny, dostarczy przyjemnego orzeźwienia zarówno dorosłym, jak i młodszym konsumentom – mówi Anna Justyniarska, PR-Digital Manager Herbapol-Lublin.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada MullenLowe Warsaw, natomiast za zakup mediów – Mediacom.

Kampania outdoorowa będzie wspierana kilkutygodniową akcją samplingową syropów, która wystartuje pod koniec maja u największych klientów sieciowych. Jej celem jest zaprezentowanie konsumentom nowych pomysłów na przygotowanie pysznych owocowych i orzeźwiających napojów dla całej rodziny.

Pomysły na letnie koktajle na bazie syropów Owocowa Spiżarnia znajdują się też na: www.herbapol.com.pl/przepisy

Syropy Herbapol Owocowa Spiżarnia

Linia syropów Owocowa Spiżarnia to mocno owocowa propozycja, która sprawdzi się jako dodatek do wody, herbaty czy innych napojów oraz do dań deserowych, np. naleśników, gofrów lub lodów.
W linii Herbapol Owocowa Spiżarnia znajdziemy 18 smaków; wśród nich zarówno klasyczne, takie jak malina, truskawka i wiśnia, jak i niestandardowe, np. cytryna, kiwi czy pomarańcza.


Herbapol Owocowa Spiżarnia, Malina,
420 ml, sugerowana cena: 4,49 zł

Herbapol Owocowa Spiżarnia, Cytryna,
420 ml, sugerowana cena: 4,49 zł


tagi: Herbapol, kampania outdoorowa, Obudź wodę syropem,