Wiadomości

Dane Polskiej Izby Handlu: sprzedaż kwiecień 2017

Środa, 17 maja 2017
Jak pokazują dane CMR, w kwietniu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 wyniosła niemal tyle samo co w marcu br. W ujęciu rdr odnotowano spadek o 5,7%. Z danych CMR wynika, że w kwietniu 2017 r. klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatowych do 300 m2 średnio 13,66 zł, czyli o 6,2% więcej niż w marcu br. i aż o 14,6% więcej niż przed rokiem – podała Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu.
Sklepy małoformatowe do 300 m2 obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 m2, średnie sklepy spożywcze 41-100 m2, duże sklepy spożywcze 101-300 m2, specjalistyczne sklepy alkoholowe.


CMR jest niezależną agencją badawczą specjalizującą się w badaniach danych transakcyjnych, które pobiera on-line z reprezentatywnej, ogólnopolskiej próby sklepów spożywczych. Badane są trendy sprzedaży całości asortymentu sklepów, zarówno produktów paczkowanych, jak i zmiennowagowych.



tagi: Polska Izba Handlu, sprzedaż, sklepy małoformatowe,