Jeszcze tylko kilka dni dzieli nas od wielkiego święta motoryzacji – „najpiękniejszego wyścigu świata”
Już w czwartek, 18 maja, na starcie w Brescii stanie ponad 400 unikatowych, zabytkowych samochodów sportowych aby rywalizować w „najpiękniejszym wyścigu świata” jak nazywane jest Mille Miglia. Od tego dnia całe Włochy a wraz z nimi cały motoryzacyjny świat żyć będzie emocjami związanymi z tym wyścigiem – legendą. Tegoroczna edycja „czerwonej strzałki” zapowiada się wyjątkowo gdyż w tym roku mija równo 90 lat od startu pierwszego wyścigu z Brescii do Rzymu i z powrotem w 1927 roku.
W tym roku kierowcy tradycyjnie starują ze słynnej rampy na Viale Venezia w Brescii. Pierwszy etap wyścigu zakończy się w Padvie skąd kierowcy pojadą do Rzymu aby przez Parmę, czwartego dnia rywalizacji wrócić do Brescii.
Podczas ubiegłych edycji Mille Miglia na starcie zobaczyć można było wiele gwiazd. 1000 mil próbowali przejechać między innymi Daniel Day-Lewis, Jeremy Irons, Adrien Brody, Jay Leno czy Rowan Atkinson. Kogo sławnego zobaczymy w tym roku, przekonamy się już za kilka dni.
Już po raz drugi sponsorem głównym tego niezwykłego wydarzenia będzie Cisowianka Perlage. Włoscy organizatorzy byli pod wrażeniem elegancji, jakości tej naturalnej wody mineralnej i tego jak swoim musowaniem wpisuje się we włoskie dolce vita. Cisowianka Perlage wystawia również do rywalizacji dwa swoje teamy – oba w Astonach Martinach.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.