Kategorie produktów

Modern-Expo – chcemy inspirować rynek retail w Polsce

Poniedziałek, 24 kwietnia 2017 HURT & DETAL Nr 04/134. Kwiecień 2017
Rynek retail w Polsce w ostatnich latach bardzo dynamicznie się rozwija. Sukces w sprzedaży detalicznej zależy od różnorodnych czynników. Detaliści coraz częściej dostrzegają duże znaczenie odpowiedniego wyposażenia handlowego, jako instrumentu prezentacji, magazynowania, przechowywania, gdyż wywiera ono wpływ na sprzedaż produktów.
Modern-Expo Group, międzynarodowy producent i dostawca wyposażenia handlowego, od ponad 20 lat z powodzeniem funkcjonuje na rynku retail zarówno w Polsce, jak i za granicą. Firma opracowuje rozwiązania dla największych koncernów na świecie, współpracując m.in. z: Nestlé S.A., Groupe Auchan, PepsiCo, Metro Group, British American Tobacco, Rewe Group, Carrefour, Mars, Gazprom, oraz McDonald’s. Na polskim rynku największym klientem Modern-Expo jest sieć sklepów Żabka. Firma wyposaża je m.in. w regały handlowe. „Od 2007 roku Modern-Expo opracowuje i dostarcza kompleksowe wyposażenie handlowe do większości sklepów naszego partnera. Wdrażamy nasze rozwiązania, przygotowując powierzchnię sklepu, można powiedzieć – gotową „pod klucz” do zatowarowania” – mówi Piotr Kraśnicki, Dyrektor Sprzedaży w Modern-Expo Group.

Regały sklepowe są bardzo ważnym narzędziem handlowym, odpowiednio dobrane, mogą bowiem nie tylko wzbogacić wystrój każdej przestrzeni sklepowej, ale też w znacznym stopniu wpłynąć na sprzedaż towarów. Modern-Expo dysponuje bogatą ofertą systemów regałowych, zaprojektowanych z myślą o najlepszej ekspozycji produktów, ich przechowywaniu oraz efektywnej sprzedaży. Ich zaletą jest m.in. konstrukcja modułowa, zapewniająca najbardziej korzystne zagospodarowanie dostępnej powierzchni handlowej w sklepach wszystkich formatów. Dodatkowo, systemy regałowe wyróżniają się nowoczesnym i funkcjonalnym wzornictwem oraz szerokim wyborem akcesoriów. W ofercie firmy można znaleźć regały m.in. piekarnicze, warzywne, na wino, multimedia, tekstylia oraz rozwiązania dla stacji benzynowych. Modern-Expo jest również europejskim liderem pod względem liczby produkowanych boksów kasowych i wiele z tych urządzeń dostarcza również na polski rynek. Z oferty firmy w tym zakresie korzystają m.in. supermarkety Stokrotka, SPAR oraz sieć sklepów należących do spółdzielni „Społem”. Boksy kasowe Modern-Expo posiadają rozwiązania dla sklepów każdego formatu: typu convenience, super- i hipermarketów, diy/cash&carry oraz sklepów i stref express. Produkowane są zgodnie z wszystkimi europejskimi standardami i wymogami ergonomicznymi. Nowością w ofercie firmy, jest linia boksów kasowych Flexi o nowoczesnym designie, która umożliwia dowolne kształtowanie komory towarowej, zgodnie z potrzebami klienta. Modern-Expo oferuje również indywidualne rozwiązania.

„Właściciele sklepów coraz częściej cenią sobie elastyczność w tworzeniu przestrzeni handlowej i bardzo często kontaktują się z nami w sprawie opracowania indywidualnych rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb. Cały czas poszukujemy nowych inspiracji, ale też sami poprzez nasze innowacyjne, nowoczesne rozwiązania dla różnych formatów sklepów, chcemy inspirować rynek retail w Polsce” – dodaje Piotr Kraśnicki.

Firma posiada duże moce produkcyjne, dzięki czemu z powodzeniem może produkować i wdrażać rozwiązania na szeroką skalę. Modern-Expo to trzy zakłady produkcyjne: w Łucku i Wierchniednieprowsku (Ukraina) oraz Witebsku (Białoruś) o łącznej powierzchni 112 tys. mkw. Obecnie finalizuje budowę czwartej fabryki, która będzie zlokalizowana w Lublinie. (TP)



tagi: Modern-Expo , rynek retail , sprzedaż , magazynowanie ,