Tyski producent serków topionych w dalszym ciągu może rozwijać się na europejskich rynkach, gdyż firma uzyskała na kolejny rok przedłużenie certyfikatów BRC oraz IFS. Są one niezbędne dla dostawców niemieckich, francuskich czy brytyjskich sieci handlowych, a także niektórych sieci zrzeszonych w Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD). Certyfikaty są przyznawane firmom posiadającym sprawny system funkcjonowania HACCP, prowadzącym dokumentację związaną z pochodzeniem surowców oraz posiadającym plan likwidacji ewentualnych zagrożeń. Dodatkowymi atutami ich posiadania jest pozytywne przejście audytów ze strony zagranicznych sieci handlowych, obniżenie kosztów produkcji, zapewnienie bezpieczeństwa żywności we wszystkich obszarach, począwszy od produkcji, poprzez pakowanie i magazynowanie, aż po transport i dystrybucję.
SERTOP od wielu lat wsłuchuje się w oczekiwania konsumentów i kontrahentów, czego efektem było uzyskanie w 1997 roku jednego z pierwszych w Polsce certyfikatów ISO. Ewolucja polityki dotyczącej jakości w relacjach z wieloma grupami klientów skutkuje tym, że obecnie pracujemy zgodnie ze światowymi standardami bezpieczeństwa żywności. Potwierdzają to liczne nagrody i certyfikaty, w tym te na zgodność z wymaganiami globalnych norm BRC oraz IFS.
W chwili obecnej eksport stanowi ponad 40% ogólnej sprzedaży firmy. Produkty Sertop dostępne są w wielu krajach, m.in. Kanadzie, USA, Izraelu, Niemczach, Bułgarii, Czechach, Słowacji, Chorwacji czy Korei.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.