Wywiady

KORAL z nowymi ambasadorami lodowych marek

Poniedziałek, 24 kwietnia 2017 Autor: Tomasz Pańczyk, HURT & DETAL Nr 04/134. Kwiecień 2017
O nowych Ambasadorach lodowych marek „Koral” i „Bracia Koral – Lody Jak Dawniej” – opowiada Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL KORAL.
Ambasadorami marki lodów Koral zostały w tym sezonie dwie znane postacie – znakomity muzyk – Zbigniew Wodecki, a także aktor młodego pokolenia – Maciej Musiał. Jakie oczekiwania wiążecie z udziałem tych osób w kampaniach reklamowych produktów firmy PPL Koral?

W ostatnich latach w naszych reklamach nie było celebrytów, ale uśmiechnięta, pełna energii i luzu młodzież. Po krótkiej przerwie wracamy ponownie do akcji promującej nasze marki przez osoby znane i popularne. I to ze zdwojoną siłą, ponieważ mamy dwóch ambasadorów. Oczywiście poza celami marketingowymi i wizerunkowymi chcemy wyraźnie wyodrębnić i pokazać, że w portfolio PPL Koral mamy dwie różne marki. Lody Koral, które reklamuje młody aktor Maciej Musiał, przedstawiamy jako kolorowe, zwariowane – tak aby dotrzeć do młodego konsumenta. Chociaż muszę przyznać, że Maciej jest bardzo lubiany także w szerszych kręgach, zwłaszcza wśród płci pięknej. Oprócz przedstawienia wizerunku powrotu do gry – pokazujemy młodzieży, że jesteśmy na topie. Dodatkowo „znana twarz” to duże wsparcie. Liczymy na jego moc osobową!

Jeżeli chodzi o markę Bracia Koral – Lody Jak Dawniej – którą reprezentuje Zbigniew Wodecki – chcieliśmy jeszcze raz podkreślić zacność i prestiż tej marki. Pan Wodecki jest jej pierwszym ambasadorem. Cieszy się szacunkiem od lat, wciąż jest na topie i pozytywnie zaskakuje. Jego wizerunek idealnie wpisuje się w filozofię naszej marki, która ma kojarzyć się z bezkompromisową jakością, poważaniem, tradycją i nowoczesnością, a także produktem premium. Jednym słowem – czysta poezja.

W jakich działaniach promocyjno-reklamowych będą pojawiać się Ambasadorowie?

Mamy w przygotowaniu bardzo spektakularną kampanię reklamową. Wystartowaliśmy już z prasą, w tym także branżową oraz działaniami w Internecie i radio, a od 15 kwietnia – czyli tradycyjnie jak od lat – w Wielką Sobotę ruszamy z reklamą telewizyjną. Prowadzimy także szeroko zakrojone działania outdoorowe. Możemy też zdradzić Czytelnikom Hurt & Detal, że mamy w planach spotkania z ambasadorami. Chcemy, aby oni sami powiedzieli, dlaczego zdecydowali się reklamować lody PPL Koral. Przed nami bardzo ciekawy projekt wakacyjny.

Ambasadorami marki Koral byli dotychczas – Doda, Maryla Rodowicz i Daniel Olbrychski. Tak z perspektywy czasu – jak ważny jest udział znanych Polaków w kampaniach reklamowych i sprzedaży produktów?

Każdy z ambasadorów był dla nas ważny, jednak na sprzedaż produktów ma wpływ wiele czynników. Dlatego nie prognozujemy, nie wyliczamy – bo najważniejszy w tego typu kampaniach jest dla nas wizerunek, pozytywny rozgłos i szeroka promocja naszych marek. Obie postaci – zarówno Maciej Musiał, jak i Zbigniew Wodecki idealnie wpisują się w wizerunek marek PPL Koral.

A poza Ambasadorami, również konkursy służą promocji lodów PPL Koral.

Dokładnie tak! Różnego typu akcje konsumenckie są wpisane w naszą strategię. Zazwyczaj były to konkursy jak m.in. „Koralove Pyszne 35 lat”, „Koralove Selfie Lodowe” czy też „Pora Na Koral”, które doskonale spełniły swoją rolę, jednak w tym sezonie przyszedł czas na coś nowego w innej formie. Tym razem przygotowaliśmy wielką Koralową Loterię Lodowa 2017 pt. „Koraliada”. Już w miesięczniku Hurt & Detal komunikowaliśmy o tym wydarzeniu, w dalszej kolejności w punktach sprzedaży pojawiły się pierwsze materiały POS, a sama loteria wystartuje 24 kwietnia i potrwa 2 miesiące – do 25 czerwca. Będzie mnóstwo bardzo atrakcyjnych nagród, łącznie z samochodem osobowym Toyota Auris. Konkursy i loterie jeżeli są ciekawie przygotowane przynoszą oczekiwane efekty. Z „Koraliadą” wiążemy duże nadzieje. Nie możemy doczekać się efektów. Po szczegóły zabawy zapraszam na stronę: www.koraliada.pl lub www.koral.com.pl.

Dziękuję za rozmowę.
Tomasz Pańczyk, Redaktor Naczelny


tagi: KORAL, Piotr Gąsiorowski, Bracia Koral – Lody Jak Dawniej,