Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie
http://webinary.comarch.pl/zwieksz-sprzedaz-w-sklepie-stacjonarnym-i-nie-tylko/. W trakcie webinaru będzie można zadawać pytania prelegentom za pośrednictwem czatu. Odpowiedzi, których eksperci nie zdążą udzielić podczas webinaru, zostaną przekazane przedsiębiorcom w późniejszym terminie.
Gościem specjalnym pierwszego szkolenia będzie Anna Sulima-Gillow z Forbis Group, firmy projektowo – wykonawczej.
- W dobie koncentracji na potrzebach klientów, sklep stacjonarny to nie tylko punkt, gdzie finalizowany jest proces sprzedaży, ale też istotny element wizerunkowy firmy. Klienci sklepów z roku na rok wymagają coraz więcej w szczególności od jakości obsługi. Dlatego też pracownik sklepu musi być wspierany przez nowoczesne rozwiązana, które pomogą mu w szybki i bezproblemowy sposób zrealizować proces sprzedaży, wymiany, reklamacji czy też zamówienia brakujących artykułów dla klienta. Podczas webinaru zaprezentujemy rozwiązania IT, która usprawniają proces obsługi klientów – mówi Witold Podgórski, Product Manager Comarch ERP Altum & Comarch Retail.
Kolejne odcinki cyklu webinarów poświęcone będą komunikacji z klientem B2C oraz B2B w internecie, mobilnej obsłudze klienta biznesowego, a także procesom realizowanym na zapleczu - takim jak obsługa procesów magazynowych czy bezpieczeństwo danych przechowywanych w chmurze. Ostatnie ze spotkań poświęcone będzie planowanym zmianom w przepisach prawnych w 2018 roku.