Kampanie i Promocje

Ruszyła kampania nowej linii WINIARY POMYSŁ NA… Pieczone w sosie

Środa, 05 kwietnia 2017
W połowie marca wystartowała kampania telewizyjna wspierająca nowe produkty z linii WINIARY POMYSŁ NA… Pieczone w sosie. Twarzą kampanii reklamowej została Anna Nowak-Ibisz. W ramach aktywności w mediach o zasięgu ogólnopolskim pojawią się 3 spoty promujące 3 produkty z nowej linii, w reklamie konsumenci bliżej poznają natomiast dwie z trzech pozycji. Pierwszy spot reklamuje WINIARY POMYSŁ NA… Kotleciki schabowe w sosie z zielonym pieprzem, natomiast drugi, 15-sekundowy - WINIARY POMYSŁ NA… Klopsiki w sosie bolońskim.
Trzeci spot WINIARY POMYSŁ NA… prezentuje i podkreśla skład nowych produktów, zawierających składniki znane konsumentom z kuchni, takich jak pomidory, cebulę, czosnek oraz przyprawy i zioła. Główny zamiar to nie tylko podkreślenie najwyższej jakości produktów, ale także budowanie świadomości marki.

W najnowszych spotach Anna Nowak-Ibisz testuje produkty i ich benefity – kruchość mięsa, dużą ilość gęstego sosu oraz szybki czas przygotowania dania. A w przypadku klopsików, które można w prosty sposób upiec w piekarniku ważny jest zarówno ich smak, jak i pomidorowy sos boloński tak lubiany przez Polaków.  

Na sklepowych półkach konsumenci znajdą także trzeci wariant z nowej linii WINIARY POMYSŁ NA... Steki z karkówki w sosie z tymiankiem.

Celem najnowszej kampanii jest zbudowanie świadomości nowej linii produktowej w ramach kategorii WINIARY POMYSŁ NA… oraz przypomnienie konsumentom jak wiele kulinarnych możliwości dają im produkty WINIARY.

Za przygotowanie kampanii telewizyjnej odpowiada agencja Publicis. Media do najnowszej kampanii zaplanował i zakupił natomiast dom mediowy MEC.


_____________________________________________________________________________
Nowa linia WINIARY POMYSŁ NA… to unikalny koncept, dzięki któremu porcjowane mięso: schab. Karkówka, mielone, wraz z sosem pieką się w woreczku. To jedyny taki produkt na rynku. W czasie pieczenia powstaje duża ilość sosu o odpowiedniej, gęstej konsystencji, a mięso staje się miękkie i idealnie przyprawione. To idealna propozycja zarówno na codzienny obiad, jak i ten od święta. Nowość od marki WINIARY występuje w trzech wariantach.



tagi: WINIARY POMYSŁ NA , kampania telewizyjna ,