Spoty są elementem kampanii wspierającej program Po Stronie Natury, który ma celu ochronę naturalnych zasobów. Działania realizowane są z myślą o przyszłych pokoleniach, co obrazuje idea kreatywna tegorocznej kampanii „Zrób to dla mnie” – Żywiec Zdrój wraz partnerami programu pragnie zadbać o naturę dla dobra dzieci. Wyrazem takiej troski jest sadzenie drzew, które mają ma ogromny wpływ na zachowanie naturalnych zasobów wody.
Im więcej drzew, tym więcej czystej wody w naturze dla nas i naszych dzieci. O tym opowiada najnowsza kampania Żywiec Zdrój, zbudowana wokół idei kreatywnej ,,zrób to dla mnie”, w której to dzieci proszą dorosłych o pomoc naturze. W ramach tegorocznej edycji sadzimy kolejny milion drzew, a do wspólnych działań zapraszamy również konsumentów. Aby wprowadzić realną zmianę potrzebne jest zaangażowanie nas wszystkich. Dlatego w tym roku wspólnie z partnerami i konsumentami posadzimy kolejny milion drzew, aby chronić naturalne zasoby wody – mówi Inga Songin, Dyrektor Marketingu i PR Żywiec Zdrój.
SPOT 1:
https://www.youtube.com/watch?v=xBAdl7_QD5o SPOT 2:
https://www.youtube.com/watch?v=m6yYETSes-o
Od 21 marca w ramach kampanii równolegle emitowane są dwa spoty, tworzące spójną całość. W pierwszym z nich narratorem opowieści jest natura, która głosem Martyny Wojciechowskiej prosi dzieci, aby te zaangażowały dorosłych w działania na rzecz ochrony zasobów naturalnych. Spot wyświetlany będzie w czterech wersjach – w każdej z nich, bohaterem będzie inne dziecko. W drugim spocie dzieci wraz z ambasadorką sadzą drzewa i zachęcają wszystkich do włączenia się w program ,,Po Stronie Natury”. Wszystkie spoty zrealizowane zostały w regionie Beskidu Żywieckiego.
Spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Zrealizowana zostanie również kampania display oraz działania na Facebooku. Twórcą idei kreatywnej kampanii jest agencja VML, która odpowiada również za działania w internecie. Realizację spotów reklamowych nadzorowała agencja Young & Rubicam, za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom. Komunikację w zakresie public relations prowadzi agencja Havas PR.
O programie Po stronie Natury„Po Stronie Natury” to ogólnopolski program, którego celem jest działanie na rzecz ochrony zasobów naturalnych, z myślą o obecnych i przyszłych pokoleniach oraz kształtowanie postaw i świadomości ekologicznej Polaków. W ramach tegorocznej 9. edycji sadzimy kolejny, już 6-ty milion drzew. Edukujemy też o roli, jaką drzewa odgrywają w przyrodzie, ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na zapewnienie zasobów wody na przyszłość, bo im więcej drzew, tym więcej czystej wody w naturze. We wspólne akcje angażujemy również konsumentów, bo nawet małe gesty mają wielkie znaczenie. Od wielu lat konsekwentnie prowadzimy realne działania na rzecz natury. Dotychczas posadziliśmy ponad 5 milionów drzew, odnowiliśmy blisko 1000 km szlaków turystycznych, a także dofinansowaliśmy 115 inicjatyw ekologicznych. Organizatorem programu jest Żywiec Zdrój oraz Partnerzy: Lasy Państwowe, Polskie Towarzystwo Turystyczno – Krajoznawcze oraz Fundacja Arka. Działania wspiera ambasadorka – Martyna Wojciechowska.
Żywiec ZdrójŻywiec Zdrój jest liderem na polskim rynku wody butelkowanej i największym producentem w kategorii napojów bezalkoholowych. Firma została również uznana za najbardziej odpowiedzialną publicznie wśród producentów w Polsce. Żywiec Zdrój to marka z misją - zachęca ludzi do picia zdrowiej i jest po stronie natury. Dlatego od lat prowadzi programy edukacyjne. Najbardziej znane to „Po stronie natury”, którego celem jest działanie na rzecz natury i „Mamo, Tato, wolę wodę”, poprzez który firma wspiera rodziców w kształtowaniu zdrowych nawyków żywieniowych, szczególnie zdrowego nawyku picia wody.
*Żywiec Zdrój za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze - Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział wartościowy w 2016 roku w kategorii Wody Butelkowanej z uwzględnieniem tzw. wód smakowych oraz udział wolumenowy w 2016 roku w kategorii Napoje Bezalkoholowe.