Królewskie rewiry Warszawy - nowa kampania dzielnicowa marki Królewskie
Czwartek, 23 marca 2017
Jedno miasto, 18 dzielnic i nieskończenie wiele historii i miejsc do odkrycia. Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania tych miejsc.
Każda z dzielnic ma swój unikalny charakter i tożsamość. Tę wyjątkowość dostrzega marka „Królewskie”, która w swojej komunikacji podkreśla związki mieszkańców Warszawy z ich najbliższą okolicą. W nowej kampanii marka opowiada o Warszawie w innowacyjny i niespotykany wcześniej sposób – stołeczne dzielnice przenosi na limitowaną kolekcję puszek w postaci unikalnych piktogramów.
Na 18 wzorach znalazły się graficzne interpretacje miejsc i symboli charakterystycznych dla poszczególnych dzielnic, przybliżających ich historię i tożsamość. Dodatkowy 19. wzór z symbolem syrenki dedykowany jest całej stolicy.
Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest dziś jednym z symboli stołecznego życia. Nasi konsumenci są bardzo związani z miastem, a jeszcze bardziej z dzielnicami, w których żyją. Limitowaną edycją puszek zapraszamy warszawiaków do odkrywania wyjątkowego charakteru każdej z nich. - mówi Anna Paciejewska, Kierownik Marki Królewskie - Projekt jest kontynuacją świetnie przyjętej ubiegłorocznej kampanii dzielnicowej, która przyczyniła się do zdobycia przez Królewskie pozycji lidera w Warszawie i na Mazowszu.
Kampania Królewskiego dedykowana dzielnicom Warszawy pojawiła się na billboardach, a wyjątkowym charakterze miasta opowiadają murale - przy stacji Metra Politechnika i przy ul. Tamka, poświęcone lewo i prawobrzeżnym dzielnicom Wisły. Marka jest aktywna również w kanale digital. W ramach aktywacji „Królewskie Rewiry” zaprosiła konsumentów do odkrywania Warszawy oraz poznawania symboli uchwyconych na puszkach i muralach. W konkursie można sprawdzić swoją znajomość Warszawy oraz wygrać wyjątkowe dzielnicowe nagrody. W promocję puszki i „Królewskich Rewirów” zaangażowani są również warszawscy influencerzy.
Puszki zaprojektowało Wilk Studio, za aktywację konsumencką oraz działania w kanale digital odpowiada agencja TWIN .digital collective, a za projektem i realizacją murali stoi Good Looking Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest, dzielnicową kampanię OOH marki Królewskiego przygotowała agencja JUST, a za komunikację PR odpowiada agencja ROOTS PR.
DHL i New York University Stern School of Business...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.