Głównym przesłaniem kampanii jest pokazanie roli kobiety w życiu najbliższych. Palma dostrzega, że najważniejsze w pieczeniu nie jest samo ciasto i proces pieczenia, ale to, kto je robi i dla kogo. Kobiety wiedzą, ile pieczenie zmienia w ich domach i ile znaczy dla ich bliskich. Ciasto nie musi być idealne jak z wykwintnej cukierni, żeby zniknęło do ostatniego okruszka i zostało docenione.
Nowa platforma komunikacji marki kieruje uwagę na kobietę, pokazuje jej jak jest ważna oraz ile dobrego może zrobić w swoim otoczeniu. Hasło kampanii „to co dobre Bez Ciebie się nie zrobi” ma dwuznaczny charakter, który pozwala każdemu na własną interpretację.
20 marca wystartowała emisja spotów reklamowych w TVP, TVN oraz Polsacie. Działania reklamowe zaplanowane zostały na dwa miesiące – od marca do kwietnia. Obejmują nie tylko kampanię TV ale także kampanię w prasie konsumenckiej i prasie handlowej a także szerokie działania w punktach sprzedaży. Wizerunkowym uzupełnieniem kampanii będą działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz na nowej stronie –
www.zrobmycosdobrego.pl