Kampanie i Promocje

Muzyka od Leszka – nowa kampania LECHA we współpracy z Universal Music Polska

Wtorek, 03 stycznia 2017
28 grudnia wystartowała akcja skierowana do fanów muzyki. „Weź Łyk Muzyki” to promocja konsumencka, w której na uczestników, czekają darmowe utwory mp3 oraz nowa, limitowana edycja puszek Lecha. Utwory artystów ze światowego portfolio Universal Music Polska (UMP) będzie można pobrać na stronie: www.muzykaodleszka.pl. Akcja, która potrwa do połowy marca 2017 zostanie wsparta ogólnopolską kampanią.
„Leszek Chmielewski przy współpracy z UMP przygotował dla wielbicieli muzyki nową promocję konsumencką, umożliwiającą pobierane darmowych plików mp3 z bazy ponad 33 000 utworów. Dla fanów Leszka, muzyka jest ważnym elementem życia, dlatego powstał pomysł na akcję, dzięki której każdy może stworzyć swoją playliste. Portfolio artystów Universal Music Group jest tak rozbudowane, że każdy miłośnik różnorodnych gatunków muzyki, znajdzie coś dla siebie” – mówi Dagmara Roger z Kompanii Piwowarskiej.

By wziąć udział w zimowej promocji, wystarczy zakupić Leszka w limitowanej puszcze 500 lub 550 ml przedstawiającą na grafice płytę winylową oraz napis „Muzyka od Leszka”. Pod każdą zawleczką, znajduje się kod uprawniający do nieodpłatnego pobrania jednego utworu muzycznego ze specjalnie przygotowanej bazy piosenek dostępnych na stronie www.muzykaodleszka.pl. Promocja odbywa się na terenie całego kraju  i potrwa do 19 marca 2017 roku.

Akcja „”Weź Łyk Muzyki” będzie wspierana kampanią ogólnopolską, w skład której wchodzą działania digital. Za kreację odpowiada agencja GPD, puszki zostały zaprojektowane przez agencje Czteryczwarte, agencja Lubię to odpowiada za działania digital, a agencja Tailor Made PR prowadzi działania PR.

Regulamin promocji na: www.muzykaodleszka.pl



źródło: kp.pl


tagi: LECH , muzyka od Leszka , kampania , Universal Music Polska ,