Z rynku FMCG

HELIO z nową stroną internetową

Czwartek, 08 grudnia 2016
Firma HELIO uruchomiła nową wersję serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.helio.pl. Obecna witryna to nie tylko nowoczesna szata graficzna, ale przede wszystkim poprawa funkcjonalności całej strony.
Witryna www.helio.pl została zbudowana zgodnie z najnowszymi trendami projektowania stron, a unikalna stylistyka graficzna podkreśla główne wartości marki: naturalność, lekkość, wysoką jakość oraz prozdrowotność. Interfejs pozwala na proste i intuicyjne poruszanie się po stronie, która dopasowuje się do ekranu danego urządzenia. Dzięki temu użytkownik może w komfortowy sposób przeglądać treści nie tylko na ekranie komputera, ale również na tablecie czy smartfonie.

Dla użytkowników przygotowany został szeroki dział kontent marketingowy z poradami zdrowotnymi, przepisami, w tym coraz częściej poszukiwanymi video przepisami, a także ciekawostkami dotyczącymi bakalii i ich wpływu na zdrowie człowieka.

- Nowa strona internetowa to ważny element naszej strategii komunikacji marketingowej, która zmierza do wzmocnienia świadomości marki wśród klientów, kładąc mocniejszy nacisk na komunikację z internautami – mówi Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO. - Warto zauważyć, że wprowadzenie nowego serwisu internetowego HELIO zbiega się z zacnym jubileuszem firmy. To już bowiem 25 lat odkąd bakalie HELIO pojawiły się na półkach i zagościły w polskich domach na święta Bożego Narodzenia, co zostało zaznaczone w logotypie na nowej stronie. Odświeżony serwis jest więc także okazją do podkreślenia wieloletnich tradycji przedsiębiorstwa, ale też zmian, jakie przeszła spółka w tym czasie.

Otwarcie nowej strony zbiega się w czasie ze świąteczną kampanią reklamową.



tagi: HELIO , strona internetowa ,