Technologia

IV spotkanie liderów polskiego rynku FMCG

Poniedziałek, 05 grudnia 2016
W dniu 17 listopada br. odbyły się warsztaty sprzedażowe zorganizowane przez firmę Asseco Business Solutions pod hasłem „Jak skutecznie wyznaczać potencjał klientów i efektywnie zagospodarować szanse rynkowe”, w których udział wzięli przedstawiciele wiodących producentów z branży FMCG w naszym kraju. Tematem przewodnim spotkania było wykorzystanie nowoczesnych technologii informatycznych w firmach oferujących produkty tzw. szybko zbywalne.
Warsztaty zgromadziły blisko 100 przedstawicieli producentów FMCG odpowiedzialnych za działania sprzedażowe w takich firmach jak np. Bacardi-Martini Polska, Colian, Dr Oetker Polska, FoodCare, Glaxo SmithKline Consumer Healthcare, Hortex Holding, LOTTE Wedel, Maspex, McCormick Polska, Nestle Polska, Nutricia Polska, Orange Polska, Perfetti Van Melle Polska, Tchibo Warszawa, Tikkurila Polska, USP Zdrowie, Wyborowa Pernod Ricard czy Żywiec Zdrój.

Uczestnicy mieli okazję poznać nowe koncepcje biznesowe oraz narzędzia z obszaru SFA i wymiany danych od Asseco Business Solutions, których zastosowanie pomaga lepiej wykorzystać szanse rynkowe oraz umożliwia właściwą ocenę potencjału kontrahentów, a co za tym idzie realizację bardziej skutecznych działań sprzedażowych w terenie.

„Jesteśmy dumni z tego, że nasze warsztaty cieszą się tak dużą popularnością wśród producentów FMCG i gromadzą za każdym razem wielu kluczowych decydentów z obszaru sprzedaży. Jako lider na rynku rozwiązań wsparcia sprzedaży dla branży FMCG - nie tylko w Polsce, ale też zagranicą, staramy się wspierać naszych klientów w sposób kompleksowy. Po pierwsze oferujemy stale udoskonalane rozwiązania informatyczne. Poza tym staramy się inspirować, przekazywać wiedzę i dzielić się doświadczeniem biznesowym zdobytym na wielu rynkach” – mówi Tomasz Kajdzik, Dyrektor Działu Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco Business Solutions.

Cykl Praktycznych Warsztatów dla producentów z branży FMCG

Praktyczne warsztaty dla producentów FMCG organizowane są przez Asseco Business Solutions cyklicznie od blisko dwóch lat. Wszystkie spotkania dotyczą innowacyjnych koncepcji biznesowych w obszaru SFA oraz wymiany danych, które mogą mieć istotny wpływ na rozwój branży i wzrost sprzedaży. Poprzednie edycje związane były m.in. z takimi tematami jak Perfect Store, RAO, Motywacja, Targetowanie oraz Coaching.

Komentarze wybranych uczestników

"Warsztaty Asseco Business Solutions są zawsze bardzo dobrze zorganizowane. Polecam je każdemu, kto szuka zarówno możliwości poszerzenia wiedzy, wymiany doświadczeń jak i praktycznych informacji o nowych koncepcjach wspierających pracę sił sprzedaży" - Halina Małek, Hortex Holding.

"Warsztaty Asseco Business Solutions są dla nas zawsze bardzo inspirujące. Umożliwiają nam lepsze poznanie nowych koncepcji i narzędzi, takich jak Perfect Store czy RAO, które otwierają nowe możliwości w sprzedaży" - Małgorzata Kosińska, Dr Oetker Polska.

"Warsztaty Asseco Business Solutions są bardzo inspirujące. Polecam je każdemu, kto szuka wiedzy o nowych rozwiązaniach i możliwościach systemów mobilnych. Ale najlepsza jest możliwość spotkania praktyków – wymiana doświadczeń i kontaktów jest bezcenna" - Marcin Sobczak, McCormick Polska.

Wiodące rozwiązania dla branży FMCG

Asseco Business Solutions to wiodący dostawca systemów wsparcia sprzedaży dla branży FMCG, którego rozwiązania zostały wdrożone w 40 krajach świata. Firma została wymieniona zarówno przez Gartnera, jak i POI jako jeden z kluczowych globalnych dostawców systemów SFA dla producentów FMCG. Z systemów mobilnych Asseco BS korzysta obecnie ponad 30 tysięcy przedstawicieli handlowych w Europie, Australii oraz Azji.



tagi: warsztaty sprzedażowe , FMCG ,