Kampanie i Promocje

Majonez Kielecki – smak dzieciństwa

Czwartek, 01 grudnia 2016
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” prezentuje nową wersję spotu reklamowego swojego flagowego produktu - Majonezu Kieleckiego. Materiał będzie można zobaczyć na ogólnodostępnych kanałach telewizyjnych oraz w globalnej sieci komputerowej już w grudniu br. Kampania ma zachęcić konsumentów do zakupu produktu, a także przywołać miłe wspomnienie dawnych rodzinnych spotkań.
Oprócz spotu reklamowego zaplanowano także dodatkowe działania wspierające komunikację. Należą do nich m.in. promocja w magazynach branżowych oraz regionalnych, komunikacja PR, a także dystrybucja materiałów POS.

WSP Społem za pośrednictwem powyższych aktywności zamierza zdynamizować sprzedaż Majonezu Kieleckiego w gorącym, świątecznym okresie, a także pokazać, że tradycyjne przyprawy, takie jak majonez, wciąż cieszą się wysokim uznaniem wśród konsumentów oraz stanowią wyjątkowy dodatek do potraw.

Kreacja - Optima Marketing Group Sp. z o.o.
Produkcja -  PAPAYA FILMS Sp. z o.o
Działania PR – Best Brands PR



tagi: Wytwórcza Spółdzielnia Pracy , Społem , Majonez Kielecki , kampania ,