Personalia

Mieszko Musiał wiceprezesem ds. sprzedaży w Carlsberg Polska

Czwartek, 24 listopada 2016
15 listopada nowym wiceprezesem ds. sprzedaży Carlsberg Polska został Mieszko Musiał, który zastąpił na tym stanowisku Marka Raka.
Mieszko Musiał od lat związany jest z branżą piwną. Przez ostatnie dwa pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży w regionie Europy Zachodniej Grupy Carlsberg. Odpowiadał za wdrożenie spójnego systemu i sprzedaży w obszarze handlu i gastronomii w krajach regionu Europy Zachodniej,

Mieszko Musiał rozpoczął karierę w Carlsberg Polska w 1998 roku i szybko awansował w strukturach działu sprzedaży, odpowiadając jako menedżer ds. kluczowych klientów za współpracę z największymi sieciami w Polsce. W 2007 roku został dyrektorem kanału nowoczesnego, a od 2010 roku piastował stanowisko krajowego dyrektora sprzedaży Carlsberg Polska. Zanim dołączył do Carlsberg Polska odpowiadał za konsolidację grupy kapitałowej Can-Pack.

Jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu oraz wielu specjalistycznych kursów, m.in. Insead, obecnie uczestnik programu MBA. Prywatnie pilot samolotowy i podróżnik, jednak jego największą pasją jest rodzina.



tagi: Mieszko Musiał, Carlsberg Polska,