Handel

Mila wdraża nowy koncept sklepu w Płocku!

Piątek, 23 września 2016
Sieć Mila otworzyła kolejny sklep w nowym formacie. Zmodernizowana placówka handlowa market-Detal z logo Mila, została zlokalizowana w Płocku przy ulicy Wyszogrodzkiej 163. W obiekcie zmieniło się stoisko alkoholowe, lada mięsna i wędliniarska oraz stoisko piekarniczo-cukiernicze. To już trzecia odnowiona placówka handlowa, należąca do sieci Mila.
W sklepie w Płocku wprowadzone zostało stoisko piekarniczo-cukiernicze. Klienci będą mogli tam kupić pieczywo wypiekane na miejscu ze świeżego, niemrożonego ciasta, pieczywo regionalne, ciasta i inne wyroby cukiernicze. Słodkie „luzy”, ciasta oraz cukierki, zostaną umieszczone w specjalnie zaprojektowanym do tego regale w którym prezentować się będą nadzwyczaj smakowicie. Zostanie również odmienione stoisko alkoholowe, które stało się w 100% samoobsługowe - klient samodzielnie będzie mógł sięgnąć po produkty, które chce zakupić. Odnowiona została również lada z mięsem i wędlinami oraz stoiska kasowe. 

22 września br., w Płocku przy ulicy Wyszogrodzkiej 163 została otworzona kolejna placówka handlowa w nowym formacie. Z okazji ponownego otwarcia odmienionego sklepu, zostały przygotowane specjalne działania marketingowe m.in.: promocja odnowionego sklepu z wykorzystaniem kampanii automobilowej, ulotki, a także liczne degustacje przygotowywane z produktów, które sprzedawane są w sieci. Klienci odwiedzający sklep w dniu otwarcia mogli przekonać się o wyjątkowej świeżości i wyśmienitym smaku m.in. pieczywa, warzyw oraz wędlin.

Specjalnie w tym dniu dla najmłodszych przed sklepem powstał plac zabaw oraz można było wziąć udział w warsztatach, takich jak np. przygotowywanie świeczek zapachowych czy mydełek oraz skorzystać z malowania twarzy. Ponadto dla klientów zorganizowany został poczęstunek w formie hot-dogów oraz grillowanych kiełbasek na zewnątrz sklepu.

Supermarkety Mila to warzywniak, cukiernia i sklep mięsny, pod jednym dachem. Charakteryzuje nas miła obsługa oraz wyjątkowe promocje. Głównym celem strategii asortymentowej jest realizacja wszystkich potrzeb klienta w codziennych zakupach, tak aby znalazł wszystko to, czego potrzebuje w jednym miejscu. W sieci Mila, dostępnych jest 6000 artykułów, z których gro, to oferta artykułów świeżych.

Więcej informacji na temat sieci supermarketów Mila, można znaleźć na stronie internetowej www.mila.pl.



tagi: Mila , nowy koncept sklepu , wdrożenia , innowacje , Płock ,