Wywiady

Trzy pytania do...

Poniedziałek, 12 września 2016 Autor: Monika Dawiec, HURT & DETAL Nr 09/127. Wrzesień 2016
Trzy pytania do Dominiki Lewanowskiej, Customer Marketing, Bacardi-Martini Polska kieruje Monika Dawiec.
Chyba każdy zna Martini? Jaka jest rozpoznawalność tej marki?

Tak, można śmiało powiedzieć, że Martini zna każdy. Jak zapytamy kogoś na ulicy – czy zna pan Martini, to 99,9% osób powie: tak, znam. Jesteśmy tak znani, jak inne wielkie marki tego świata – Coca Cola, Sony, BMW. Nasza marka to prawdziwa ikona. Synonim wysokiej jakości produktów i atrakcyjnego stylu życia.

Martini to długa tradycja, ale też nowoczesność w dobrym stylu, trudno o lepszą definicję dobrego produktu?

Martini to marka z ponad 150-letnią tradycją w produkcji wermutów i win, przekazywana z pokolenia na pokolenie. To najlepsze winogrona zbierane na polach Piemontu, to też niezmienne receptury, stanowiące podstawę najlepiej smakujących drinków. Martini to też pasja – jeździmy w wyścigach motorowych od 1968 roku, teraz znów w F1. Martini chce budować swój wizerunek na tradycji i doświadczeniu jako marka oryginalna i prawdziwa, ale też odpowiadająca na potrzeby współczesnego konsumenta. Chcemy być atrakcyjni dla młodych ludzi w przedziale 18-35. Oferujemy im smaczne, lekkie drinki, takie jak Martini&Tonic czy Martini Prosecco, w czasie kiedy spędzają miło czas z przyjaciółmi.

Jakie nowości marka Martini przygotowała dla swoich klientów?

Martini jako lider zamierza wprowadzać i wspierać innowacje, aby budować kategorie wermutów i win musujących oraz kreować kulturę picia koktajli klasycznych w Polsce. W kwietniu wprowadziliśmy dwa nowe produkty Martini Riserva – Ambrato i Rubino. Jest to wermut premium tworzony na bazie wyjątkowo dobranych składników: 3 rodzajów piołunu, kory chinowca i rabarbaru chińskiego. W tym roku wprowadzimy jeszcze nową linię win musujących. Będzie to Grand Martini Asti i Grand Prosecco.

I najważniejsze – jesteśmy dumni z nowego designu butelki dla naszego flagowego produktu, czyli Martini Bianco i Martini Rosso, Martini Dry oraz Martini Rosato.

Nowy design jest idealnym dopełnieniem dla wyjątkowego smaku Martini Bianco, flagowego trunku z rodziny Martini uznawanego za „królową wermutów”. Znany w przeszłości jako Bianchissimo, czyli „najbielszy”. Zawiera wyczuwalne, delikatne nuty wanilii. Dzięki wielu nagrodom, zdobywanym od 1910 roku oraz wyjątkowemu smakowi „Biała dama z Pessione” stała się powszechnie rozpoznawalnym i uznanym produktem. Dzięki swojej długoletniej tradycji i podążaniu za trendami Martini kreuje nowe smaki, ale też pozostaje wierne sprawdzonym recepturom znanych i cenionych koktajli, które powracają w nowej odsłonie.



tagi: Dominika Lewanowska , Bacardi-Martini , wywiad ,