Kategorie produktów

Trzy pytania do...

Piątek, 15 lipca 2016 HURT & DETAL Nr 07/125. Lipiec 2016
Trzy pytania do Bartłomieja Kubackiego, Senior Sales Activation Managera w PepsiCo kieruje Joanna Kowalska.
PepsiCo to lider na rynku przekąsek. Co wyróżnia wasze produkty?

Firma PepsiCo oferuje szeroką gamę produktów odpowiadających na różne potrzeby konsumentów. W jej skład wchodzą chipsy ziemniaczane, chrupki kukurydziane, przekąski wielozbożowe, popcorn oraz paluszki. Polscy konsumenci lubią nowości i chętnie sięgają po nowe warianty słonych przekąsek. Dlatego na bieżąco z uwagą analizujemy trendy i potrzeby konsumenckie, aby dostosować naszą ofertę produktową do ich oczekiwań.

Największym powodzeniem w Polsce cieszą się chipsy ziemniaczane, a zdecydowanym liderem sprzedaży wśród marek przekąskowych PepsiCo jest Lay’s. Produktem skierowanym do młodszych konsumentów są chrupki kukurydziane Cheetos, dostępne w wielu smakach i różnorodnych kształtach. Natomiast pod marką Sunbites oferujemy m.in. krakersy, herbatniki i paluszki.

Jak oceniacie rozwój tego segmentu w Polsce? Jaki jest jego potencjał?

Rynek przekąsek w Polsce jest stabilny i wciąż rośnie. Przewidujemy utrzymanie się podobnego trendu w przyszłości zwłaszcza, że przekąski cieszą się dużym powodzeniem wśród polskich konsumentów. Polacy oczekują coraz bardziej zróżnicowanych form produktów i doceniają nowości. Obserwujemy także, że w przypadku chipsów ziemniaczanych konsumenci sięgają po większe opakowania, które są bardzo popularną przekąską na imprezach.

Czy możemy się spodziewać w najbliższym czasie nowości w segmencie przekąsek? Jakie są plany PepsiCo na ten rok?

Stale analizujemy trendy rynkowe i dostosowujemy naszą ofertę przekąsek do oczekiwań konsumentów. A ci oczekują nowości, wyjątkowych smaków, a także produktów fit.

Dlatego w przypadku marki Lay’s oprócz ulubionych smaków Polaków, wprowadzamy także edycje limitowane w nietypowych wariantach smakowych, np. Pikantna Salsa, Diabelski Cheddar lub Ogniste Curry.

Ostatnia nowość od Lay’s to wyjątkowe Lay’s Scoops. W każdej paczce konsument znajdzie chipsy w kształcie łódeczek oraz saszetkę z mieszanką ziół i przypraw do przyrządzenia z jogurtem naturalnym lub greckim.

Z myślą o tych, dla których ważne jest bycie fit, wprowadziliśmy na rynek specjalną linię chipsów – Lay’s Prosto z Pieca zawierającą o 70% mniej tłuszczu od regularnych chipsów.

W związku z dużym zainteresowaniem polskich konsumentów przekąskami i poszukiwaniem nowych smaków z pewnością będziemy nadal rozwijać portfolio naszych słonych przekąsek, aby odpowiadać na ich różnorodne potrzeby.



tagi: Bartłomiej Kubacki , PepsiCo ,